پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

گروه دکوراسیون «پالیزدکورال» مدلی بومی‌ شده ایرانی «برادران اسکات» کانادایی

مهدی عابدینی و مصطفی فلاح، سازنده و دیزاینر ساختمان‌های مسکونی، شرکت‌ها و مجتمع‌های تجاری از گروه دکوراسیون «پالیزدکورال» هستند که همچون آندرو آلفرد و جاناتان سیلور اسکات مشهور به گروه «برادران اسکات»،  تحول خیره‌کننده و چشمگیر در پروژه‌های ساختمانی ایجاد می‌کنند. نرخ مناسب، مسئولیت‌پذیری و نوآوری این گروه سازنده و دکورساز را به مدلی بومی‌ برادران اسکات کانادایی شهره کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، هنر معماری و دکوراسیون، هر چند به شکل آکادمیک جزو هنرهای زیبا، مدرن و نو محسوب می‌شوند؛ اما پیشینه سنتی این هنر حتی به زمان پیدایش تمدن بشری مربوط می‌شود.

هر چند کشورمان ایران از دیرباز به عنوان یکی از کشورهای جهان به عنوان مهد تمدن شناخته شده است؛ اما به دلیل وقوع جنگ‌ها و فجایعی که در طول سال‌ها متحمل شده، از طرح و معماری مناسب بومی فاصله گرفته است و اکنون این کشور مستعد و ظرفیت لازم جهت تغییر در سبک معماری و دکوراسیون داخلی منازل و پروژه‌های ساختمانی را دارا است.

مهدی عابدینی و مصطفی فلاح، سازنده و دیزاینر ساختمان‌های مسکونی، شرکت‌ها و مجتمع‌های تجاری از گروه دکوراسیون «پالیزدکورال» نمونه‌ای از فعالان هنر معماری و دکوراسیون در کشورمان هستند.

این گروه فنی با نرخ مناسب، مسئولیت‌پذیری و نوآوری توانسته‌اند همچون آندرو آلفرد و جاناتان سیلور اسکات مشهور به گروه «برادران اسکات»،  تحول خیره‌کننده و چشمگیر با قیمت مناسب در پروژه‌های کشورمان ایران ایجاد می‌کنند.

بازسازی باغ دولتی در اوشان و کاخ قدیمی مظفرالدین شاه، انجام دکوراسیون در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، نماسازی خیابان ۱۵ خرداد در بازار تهران، بازسازی و معماری کارخانه لادن طلایی و انجام دکوراسیون داخلی از صفر تا صد ساختمان‌های مسکونی، نمونه‌ای از فعالیت‌های این گروه معمار و دکوراسیون‌ساز هست که نام و شهرت آن‌ها را همچون برادران اسکات کانادایی بر سر زبان‌ها انداخته است.

در ادامه، به منظور آشنایی با فعالیت گروه برادران اسکات که در این گزارش به آن پرداخته شده است، مطلب زیر به نظر خوانندگان ارجمند می‌رسد.

برادران اسکات به نام‌های آندرو آلفرد و جاناتان در شبکه HGTV  برنامه تلویزیونی به نام«خانههای رویایی» (Dream Homes)   را راه‌اندازی کردند که برای پیدا کردن خانه‌های خاص و رویایی به زوج‌ها کمک می‌کنند.

شیوه کار آن‌ها به این شکل هست که ابتدا کارشناس املاک «آندرو» مواردی رو که پتانسیل خوب و پنهان برای فروش دارند پیدا می کند و بعد ادامه  کار را به «جاناتان» می سپرد تا تعمیرات و بازسازی را انجام دهد.

این گروه در سال ۲۰۱۵ اولین خط تولید مبلمان مخصوص فضاهای بیرونی را راه اندازی کردند که تا پایان سال ۲۰۱۶ ، توانستند سود این خط تولید را از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور دهند.

 گسترش این تجارت هوشمندانه، برند خانه‌های رویایی را برای این گروه سازنده و دکورساز را ایجاد کرد، به طوری  که بناهای لوکس سفارشی و خانه‌هایی با ویژگی‌‌های خاص را برای مالکانی با بودجه‌ چند میلیون دلاری را بوجود آورد.

برادران اسکات دستی هم در نوشتن دارند. نگارش کتابشان با عنوان «خانه‌ رویایی» کمی طول کشید و در سال ۲۰۱۵ تمام شد. کتاب دیگرشان نیز با عنوان «ماجرای ما» در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود.

 از کتاب «خانه‌ رویایی» این گروه به دلیل تبلیغات گسترده و فعالیت تلویزیونی آن‌ها، بسیار استقبال شد و رتبه‌ نهم فهرست کتاب‌های پرفروش‌ مجله‌ نیویورک تایمز و رتبه‌ سوم وال استریت ژورنال را به دست آوردند.

گفتنی است؛ این گروه در  فعالیت‌های خیریه و عام‌المنفعه نیز حضوری فعال دارد و آندرو اسکات با کودکان بستری در بیمارستان کار می‌کند و جاناتان اسکات نیز برای کودکان مبتلا به سرطان، شعبده بازی و تردستی اجرا می‌نماید.

لازم به ذکر است؛ علاقمندان می‌توانند جهت سفارش پروژه با آقایان مصطفی فلاح یا مهدی عابدینی با شماره‌های  ۰۹۱۲۴۳۶۷۷۶۲ یا ۰۹۳۶۳۷۶۱۹۱۲ یا با مسئول گروه آقای مهندس مهرآبادی به شماره ۰۹۱۲۳۷۹۷۹۹۳ تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *