پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

چرا مهندس حمیدرضا یوسفی فر؛ یکی از کاندیداهای اصلح انتخابات صنف اتحادیه پوشاک تهران است؟

مهندس یوسفی فر، برادر بزرگ مهدی یوسفی فر، بنیان‌گذار و صاحب برند معروف نوین چرم، به فرآیند توسعه و رشد در کسب و کار از خرده فروشی تا برندسازی کاملا وقوف دارد و می‌تواند به عنوان یک مدیر سازنده، کمکی به سزا به رشد رسانه و آگاهی بخشی در حوزه مد و همچنین ارتقای صنف و صنعت پوشاک کشور بنماید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، مهندس حمید رضا یوسفی فر، کارآفرین مطرح صنف و صنعت مد و پوشاک، در این دوره از انتخابات هیات مدیره پوشاک که ۲۲ خرداد ماه برگزار می.شود، به عنوان یکی از کاندیداها شرکت کرده است.

وی تولید کننده و هم فروشنده پوشاک و محصولات چرمی و مالک یکی از فروشگاه‌های معتبر خیابان فردوسی و به عنوان بنیانگذار بورس فردوسی تهران شناخته می‌شود و به خوبی با نقاط قوت و مشکلات صنف پوشاک آشناست.

مهندس یوسفی فر، برادر بزرگ مهدی یوسفی فر، بنیان گذار و صاحب برند معروف نوین چرم به فرآیند توسعه و رشد در کسب و کار، از خرده فروشی تا برندسازی کاملا وقوف دارد.

همچنین وی با حوزه رسانه آشناست و به قدرت بی‌کران رسانه جهت به کارگیری آن به نفع صنف مد و پوشاک با مدل فرهنگی بومی در عصر کنونی یعنی «عصر ارتباطات» واقف است.

این فعال صنفی، با بیش از ۳۳ سال تجربه، تعامل با مسئولان دولتی، ضابطان بالادست، نمایندگان مجلس و … را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند نقش تعادل بین بخش خصوصی،بخش های نظارتی ودولتی را به خوبی ایفا کند.

وی به دور از رفتارهای اضافه مدیریتی رفتار می‌نماید و به قول بازاریان؛ خاک کسب و کار را خورده است و به مصداق آنچه از کاسبان یاد می‌شود «حبیب خداست».

آشنایی یوسفی‌فر از شناخت جامعه طراحان لباس و پارچه کشور و رابطه خوب ایشان با این رسته مهم به واسطه مسئولیت‌های خطیر در کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مدیریت های گوناگون در بیش از ۱۰ دوره جشنواره بین المللی مد و لباس فجر و همینطور ۶ دوره نمایشگاه لباس عاشورایی، یکی از وجه تمایزاتی‌ است که وی را نسبت به دیگر کاندیداها متفاوت ساخته و نمی‌توان آن را از نظر دور پنداشت

اشراف وی به موضوعات هنر صنعت پوشاک که در کشور ما قبل از هرچیز یک موضوع کاملا فرهنگی است مشهود و به نظر وی بسترسازی فرهنگی و ایجابی، راه اصلی همدل و همسو شدن بانوی ایرانی در پاسداشت حرمت ایرانی و اسلامی است.

این کارآفرین مطرح، همکار و یاری دانا و با معرفت برای هر آنکس که مهر در دل داشته باشد، می‌باشد.

به خاطر بسپاریم که اتحادیه صنف پوشاک، صرف‌نظر از یک سندیکا، یک نهاد فرهنگی، هنری، اقتصادی و اجتماعی است که مواضع آن، بر فرایند سیاسی کشور از جمله حوزه مد و پوشش تاثیر گذار است.

گفتنی است؛ ۲۲ خرداد روز رای گیری انتخابات صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران است.
لازم به ذکر است؛ این یک پیام تبلیغی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *