پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

پیشنهاد انتقال تولید مانتوهای مجلسی و اجتماعی به برخی از مناطق آزاد/ افتتاح نخستین سکوی فروش بزرگ دائمی مد و لباس ایرانی – اسلامی در تهران

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد، دکتر سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در حاشیه نمایشگاه ایران ویژند در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اتفاقات مهم در حوزه مد و لباس این است که تولید را، به خصوص تولید کالاهای گران‌تر و پارچه‌بر مثل مانتوهای مجلسی و مانتوهای اجتماعی را به منطقه آزاد ببریم.

وی افزود: چون در منطقه آزاد می‌توانیم پارچه بدون تعرفه وارد کنیم و با کار ایرانی، آن را به ارزش افزوده برسانیم و وارد کشور کنیم.

امامی تاکید کرد: الان در برخی از مناطق آزاد، تعدادی از مدیران اظهار آمادگی کردند و کارگروه ساماندهی مد و لباس هم با آن‌ها تفاهم منعقد می‌کند. همچنین نکته دوم این است که هزینه توزیع را ما باید پائین بیاوریم.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور عنوان کرد: سکوهای فروش رایگان و سکوهای فروش ارزان دارد پیگیری می‌شود و اکنون روی میز مسئولان قرار دارد.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم ما بتوانیم تا آخر سال نخستین سکوی فروش بزرگ دائمی مد و لباس ایرانی – اسلامی را در تهران افتتاح کنیم که انقدر بزرگ خواهد بود که در کشور الگو سازی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *