پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

نبود پارچه و مواد اولیه باعث توقف تولید پوشاک مدارس در یزد شد

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی صنعت مد، محمد غفاریان، رئیس اتحادیه صنف خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک شهرستان یزد با اشاره به ضرر ناشی از تعطیلی کارگاه‌های تولید پوشاک به واسطه پاندمی کرونا طی چند سال گذشته، اظهار کرد: بعد از کرونا هم، این کارگاه‌ها بیکار بوده‌اند و تاکنون هیچ کمکی به آن‌ها نشده است.

وی تاکید کرد: اکنون در شهر یزد، پارچه و مواد اولیه پوشاک نیست یا بسیار کم شده است و به همین جهت تولیدکنندگان پوشاک این شهرستان نتوانستند پوشاک مدارس را تولید کنند و به همین منظور می بایست، چک و پول‌های مدارس را که بابت تولید پوشاک دریافت کرده بودند، مسترد نمایند.

غفاریان تصریح کرد: تاکنون با استانداری نامه نگاری‌های متعددی انجام دادیم؛ اما هیچ یک از این نامه نگاری‌ها به نتیجه نرسیده است.

رئیس اتحادیه صنف خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک شهرستان یزد با بیان اینکه، امید داشتیم با تشکیل شورای هماهنگی صنوف کشور، بسیاری از مشکلات اعضای صنف مرتفع شود، افزود: در زمان تشکیل شورا، اظهار می‌شد که به دلیل ارتباط با نمایندگاه مجلس و وزرا در تهران، این شورا می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل نماید؛ اما پس از انتصابات، تاکنون هیچ اقدامی از سوی این شورا را مشاهده نکردیم.

وی ضمن ابراز امیدواری از تلاش شورای هماهنگی صنوف پوشاک کشور جهت برطرف کردن مشکلات صنف پوشاک، اظهار کرد: اکنون بیش از هر موقع صنف پوشاک نیاز به توجه و رسیدگی دارد. امیدواریم که مسئولان در زمینه تامین مواد اولیه و در اختیار قرار دادن پارچه ارزان اقدامات مفیدی انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *