پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

مهم‌ترین رویداد تاثیرگذار فرهنگی در آستانه برگزاری/ آمادگی رایانه‌های انتخاباتی برای ثبت آرای اعضای صنف پوشاک ۸۰ نفر در ۳ دقیقه

یکی از اعضای ستاد برگزاری انتخابات اتحادیه صنفی پوشاک تهران از تجهیز کامل این ستاد و رفع موانع‌های موجود خبر داد و اظهار کرد که در روز برگزاری انتخابات، امکان ثبت آرای ۸۰ نفر در ۳ دقیقه وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین صنعت مد ایران)، مهم‌ترین رویداد تعیین کننده و تاثیرگذار بر صنعت مد و پوشش ایران روز دوشنبه مورخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در خیابان شهید بهشتی، مقابل ضلع جنوبی مصلای تهران (متروی شهید بهشتی) در مجموعه چهل سرا برگزار می‌شود.

یکی از اعضای ستاد برگزاری این دور از انتخابات به پایگاه خبری صنعت مد گفت: آنچه در مورخ ۷ خرداد در فرآیند رای گیری رخ داد، تکرار نخواهد شد.

وی با یادآوری از اینکه لغو انتخابات ۷ خرداد به دلیل قطعی اینترنت بوده است، خاطرنشان کرد: ۲ ساعت با قطعی اینترنت مواجه بودیم که مهندسین شرکت، تمام تلاششان را برای راه‌اندازی سیستم‌ها انجام دادند؛ اما ازدحام و فشار جمعیت که از صبح زود حضور پیدا کرده و خسته شده بودند، اجازه نداد که انتخابات برگزار شود.

این عضو ستاد برگزاری انتخابات با اشاره به اینکه امنیت برگزاری انتخابات از سوی اداره اماکن برقرار خواهد شد، تاکید کرد: هم‌اکنون تمامی سیستم‌ها و تجهیزات چک شدند و تمیهدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پر شور انجام شده است.

وی افزود: اگر خدای ناکرده مشکلی پیش نیاید، شک نکنید که یک نفر هم در صف نمی‌ماند. در روز برگزاری انتخابات، امکان ثبت آرای ۸۰ نفر در ۳ دقیقه وجود دارد و قاعدتا نباید تجمعی پیش بیاید.

این عضو ستاد برگزاری انتخابات تصریح کرد: انتخابات به صورت الکترونیک برگزار می‌شود. اعضای صنفی حتما باید کارت شناسایی عکس‌دار به همراه داشته باشند و صرفا افراد دارای پروانه کسب می‌توانند رای دهند.

وی تاکید کرد: افراد مباشر یا اقوام یا عضو غیر صنفی امکان ثبت رای را نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *