پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

صورتی پیروت و بنفش ارغوانی، رنگ‌های بهار و تابستان سال ۱۴۰۱

موسسه رنگ پنتون پالت، رنگ‌های صورتی پیروت و بنفش ارغوانی را به عنوان رنگ‌های فصل‌های بهار و تابستان سال ١۴۰١ انتخاب کرده است که در آن‌ها امید و خوشبینی القا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران), موسسه رنگ پنتون که یک شرکت مد بین‌المللی است، اعلام کرده است که پالت رنگ‌هایی را انتخاب کرده است که برای فصل بهار امید و برای فصل تابستان سال جدید خوش‌بینی را القا می‌کنند.

له‌یتریس آیزم (Leatrice Eiseman)، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون در این باره اظهار کرد: طیفی از رنگ‌های گل که در فصل بهار باغ‌ها را تداعی می‌کنند، روحیه ما را بیدار می‌نمایند و باعث علاقه ما به رنگ‌های با حس خوش بینی می‌شوند.

وی بیان کرد: رنگ‌های بهار و تابستان سال جدید انعطاف پذیر هستند و میل به راحتی و آرامش را با میل به انرژی و اراده ترکیب می‌کنند.

صورتی پیروت
مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون درباره دلیل انتخاب رنگ صورتی پیروت عنوان کرد: این رنگ در سال جدید، باعث ایجاد حس لطافت می‌شود.
آیزم اظهار داشت: این رنگ ظریف و تقریبا شفاف صورتی که “پیروت” نام دارد، لطافتی را به هر پالت رنگی اضافه می‌کند.

وی یادآور شد: این یک رنگ زیبا برای ترکیب با طرح‌ها و رنگ‌های پاستلی بهار امسال است، اما همچنین می‌توان از آن به عنوان یک سایه سراسری برای لباس‌های ظریف استفاده کرد.
مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون تاکید کرد: این رنگ حس عاشقانه را القا کرده و جذابیت فوق‌العاده زیبا را ایجاد می‌کند، به‌طوری که این رنگ ملایم صورتی، برازنده بوده و حس زنانگی را به لباس می‌بخشد.

بنفش ارغوانی
آیزم عنوان کرد: بنفش ارغوانی، گویا پیامی از جادو را منتقل می‌کند.
وی تاکید کرد: بنفش ارغوانی، ظاهری اثیری و رویایی را به لباس می‌بخشد و همان لطافت “پیروت صورتی” را دارد، اما با لمسی جادویی همراه است که هر کسی را مجذوب می‌کند.

مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون اظهار داشت: این رنگ، ترکیبی عالی از ظرافت و شخصیت است که برای لباس‌های شیک و همچنین برای لباس‌های غیر رسمی بسیار زنانه ایده آل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *