پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

رضایت مردم از شیوه برگزاری انتخابات صنف پوشاک تهران

دکتر علی توسطی، رئیس اتاق اصناف تهران، از هماهنگی و قانونمندی انتخابات اتحادیه پوشاک تهران خبر داد و تاکید کرد که در این انتخابات رضایت مردم فراهم شده است.

رئیس اتاق اصناف تهران، در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، با اشاره به بازدیدی که به اتفاق دکتر حسن‌پور، رئیس بسیج اتاق اصناف تهران، از ستاد برگزاری انتخابات داشته‌اند، اظهار کرد: همه مجموعه‌ها بسیار هماهنگ، متوازن و قانون‌مند انتخابات را برگزار کردند و در این انتخابات رضایت مردم فراهم شده است.

وی با اشاره به لغو انتخابات اتحادیه پوشاک که در مورخ ۷ خرداد به واسطه اختلال در اینترنت رخ داد، تصریح کرد: با توجه به هم‌افزایی و هم‌گرایی که مسئولین داشتند، دقت بیشتری در این انتخابات بوجود آمد و دیگر از هجوم جمعیت و ترافیک در این دور از انتخابات خبری نبود و در کمال آرامش برگزار شد.

توسطی با بیان اینکه از این انتخابات، استقبال خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: از ۱۳۰ اتحادیه فعال که در اتاق اصناف وجود دارد، اتحادیه صنف پوشاک تهران، یکی از اتحادیه‌های پر جمعیت است و همیشه انتخابات آن، با یک‌ مقدار نگرانی همراه است. همچنین اینکه برگزاری انتخابات این اتحادیه، ترافیک شهر را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

رئیس اتاق اصناف تهران تاکید کرد: با توجه به حضور گسترده افرادی که برای تعیین سرنوشت صنفی خودشان در انتخابات حضور پیدا کردند، تقریبا می‌توانم بگویم که از لحاظ انتخاباتی، یکی از بی‌همتاترین انتخابات ما است.

وی اظهار کرد: به امید خدا با این مشارکت، عزیزان بتوانند آینده صنفی خودشان را با افراد برتر و مسئول و انقلابی و کسانی که دل در گروی نظام و این آب و خاک دارند، صنف و صنعت پوشاک را بهبود بخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *