پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

رئیس اتحادیه صنف سراجان تهران: مردم به ویژه اعضای صنفی پای صندوق رای بیایند و رای خود را به حمیدرضا یوسفی‌فر بدهند

رئیس اتحادیه صنف سراجان تهران خواستار رای مردم به ویژه اعضای صنف به حمید رضا یوسفی‌فر، کارآفرین نمونه صنفی کشور شد و تاکید کرد:  ما لازم است در مجلس نمایندگانی داشته باشیم تا غم و غصه صنف را درک کنند.

سید محمود موسوی، رئیس اتحادیه صنف سراجان تهران در گفت‌وگو با پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، اظهار کرد: بنده بیش از ۲۵ سال است که مهندس حمیدرضا یوسفی‌فر را می‌شناسم و از تولیدکنندگان خوب صنفی هستند.

موسوی عنوان کرد: مهندس یوسفی‌فر همواره کار و زندگی‌شان را در کنار همکاری با اتحادیه، به طور شبانه روز در خدمت به صنف و مردم گذاشته‌اند و حتی در نیمه شب هم که با ایشان تماس گرفته می‌شود، پاسخگو هستند و از کمک به اتحادیه و اعضای صنفی هیچگاه کوتاهی نکرده‌اند.

رئیس اتحادیه صنف سراجان تهران تصریح کرد: من از مردم به ویژه اعضای صنفی خواهش می‌کنم که پای صندوق رای بیایند و رای خود را به ایشان (حمیدرضا یوسفی‌فر) بدهند تا حداقل ما دو تا سه کرسی در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما لازم است در مجلس نمایندگانی داشته باشیم تا غم و غصه صنف را درک کنند.

موسوی تاکید کرد: ما تمام قد در خدمت مهندس حمیدرضا یوسفی‌فر هستیم و اعضای صنفی‌مان را نیز تشویق می‌کنیم که پای صندوق رای بیایند و به ایشان رای بدهند تا شاهد اتفاقات خوب در آینده برای صنف و صنعت باشیم.

گفتنی است؛ مهندس حمیدرضا یوسفی‌فر، کارآفرین و دبیر کارگروه مد و لباس اتحادیه پوشاک تهران است که بیش از ۴۰ سال در صنف و صنعت مد و پوشاک و کیف و کفش و چرم و …  به فعالیت مشغول بوده است.

وی همواره از حامیان مشفق اهالی صنف و صنعت مد بوده و امسال حسب تکلیفی که احساس نموده، با هدف حمایت از مردم و اعضای صنفی، با کد انتخاباتی ۹۱۴۵ برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *