پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

حمایت بسیج اصناف از انتخابات هیات مدیره اتحادیه پوشاک تهران

دکتر غلامرضا حسن‌پور، رئیس بسیج اتاق اصناف کشور، به تشریح بازدید خود از شیوه برگزاری انتخابات اتحادیه پوشاک تهران که مهم‌ترین و راهبردی‌ترین اتحادیه کشوری در حوزه صنعت مد و پوشش است، پرداخت.

رئیس بسیج اتاق اصناف کشور، در گفت‌وگو با پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، در جریان این بازدید، با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران بر پایه رای مردم استوار شده است، تصریح کرد: اکنون حتی در اتحادیه‌های صنفی نیز حضور گسترده مردم را مشاهده می‌کنید و همچنان که مشخص است، رقابت جدی است و این موضوع نشان‌دهنده دموکراسی واقعی در ایران است که بسیاری از کشورها از آن بی‌بهره هستند.

رئیس بسیج اتاق اصناف کشور اظهار کرد: من از ریاست محترم اتاق اصناف تهران که مدیریت فرمودند و همچنین از سازمان صمت تهران که به برگزاری این انتخابات کمک کردند، تشکر می‌کنم.

حسن‌پور با اشاره به اینکه یکی از اتحادیه‌های مهم در کشور، اتحادیه صنف پوشاک، با توجه به کثرت اعضا و همچنین افراد دارای پروانه کسب است، اظهار کرد: در این دور از انتخابات شاهد بودیم که خیلی مرتب هم از نظر تعداد و هم از نظر محیط خیلی خوب و در کمال آرامش برگزار شد.

وی با بیان اینکه مجموعه بسیج، همواره از مجموعه‌های تولیدی و صنفی حمایت خواهد کرد، تاکید کرد: هر فردی که در انتخابات زیر مجموعه اتاق رای آورده باشد، مورد احترام ما است و حتما همکاری‌های لازم را با مجموعه‌ها داریم.

رئیس بسیج اتاق اصناف کشور، با اشاره به کمک و تلاش جهادی تولیدکننده‌های صنف پوشاک در تولید ماسک در ایام کرونا، اظهار کرد:طی این ایام با کمک بسیج این مشکل در کشور حل شد.

حسن‌پور، همکاری بسیج با واحدهای صنفی پوشاک را مایه برکت برای مردم عزیز کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم که در آینده بحث عفاف و حجاب در پوشاک تقویت شود و اصناف ما به سمت تولید داخل حرکت کنند.

به گفته وی، یکی از وظایف هیات مدیره جدید اتحادیه صنف پوشاک، باید مبارزه با قاچاق پوشاک باشد؛ چون هم جامعه و هم تولید کننده از رواج آن ناراضی هستند و سلامت جامعه مورد تهدید قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *