پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

تقویت نگاه رحمانی و تشویقی و پرهیز از برخورد؛ رویکرد جدید انجمن ملّی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

دبیر جلسه انجمن ملّی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با یادآوری از این‌که «کاسب حبیب خداست» و باید از اقدامات تعزیری و قهری که در مواجهه با کاسبان صورت می‌پذیرد پرهیز شود، اظهار داشت که رویکرد جدید این انجمن، تقویت نگاه رحمانی و تشویقی و پرهیز از برخورد خواهد بود. شرایط عضویت در انجمن و برخورداری از حقوق متصوره آن، در ادامه خبر به نظر خوانندگان ارجمند می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با همراهی کنسرسیوم جهانی جوانمردان پهلوانان، جمعیت ایثارگران کشور، اتحادیه تعاونی کارگران ایران و اصحاب رسانه، در روز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲، اولین جلسه هم اندیشی انتخابات دوره چهارم هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کشور را در سالن شهید بهشتی، همجوار با ساختمان حزب جمهوری اسلامی برگزار کرد.

در این جلسه، تعدادی از روسا و نمایندگان انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از تهران و مازندران، خراسان رضوی، البرز، گلپایگان اصفهان، قزوین و … و اصحاب رسانه حضور بهم رساندند و در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی انجمن و انتخابات پیش رو، به تبادل نظر و هم فکری پرداختند.

در این نشست، دکتر مجید محمودی کوچکسرائی، دبیر جلسه هم اندیشی و مدیر کل سابق امور استان‌های انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کشور، با یادآوری از اینکه انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کشور ، پایگاه جهانی و بین‌المللی دارد، بر ضرورت تقویت این تشکل مردم نهاد در تمامی شهرستان‌های کشور تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان که به منظور تعیین و انتخاب رئیس و اعضای هیات مدیره در سراسر کشور در سال آینده برگزار می‌شود، از تمامی نمایندگان و روسای انجمن درخواست کرد تا تمام تلاش خود در راستای تحقق اهداف این تشکل مردم نهاد مبذول داشته تا همگان شاهد برگزاری یک انتخابات پر شور و در شآن مصرف کننده باشند.

مجید محمودی کوچکسرائی، دبیر جلسه هم اندیشی انتخابات دوره چهارم انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، در این نشست با یادآوری از اینکه «کاسب حبیب خداست» و باید از اقدامات تعزیری و قهری که در مواجهه با کاسبان صورت می‌پذیرفت پرهیز شود، اظهار داشت که رویکرد جدید این انجمن، تقویت نگاه رحمانی و تشویقی و پرهیز از برخورد خواهد بود. باید با نگاه قرآنی به کسب و کار مردم نگاه کرد.

وی با بیان اینکه انجمن‌ حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در شهرستان‌ها علاوه بر حمایت کشوری، امکان برپایی همایش و درآمدزایی برای اهداف ملی انجمن را خواهند داشت، خاطرنشان کرد: این انجمن مطابق قانون حمایت از مصرف‌کنندگان مصوب سال ۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی، پشتیبانی قانونی را در فعالیت‌های خود به همراه دارد.

علاقمندان برای عضویت در انجمن، می‌توانند با مراجعه به درگاه انجمن‌ ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به نشانی: www.Crpsmember.ir جهت عضویت، اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است؛ اعضای انجمن‌ حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با توجه اهداف و ماموریت‌های تعریف شده، در همه حوزه‌ها از جمله پوشاک، آرایشگران، نساجی و هر گونه خدمات اجتماعی و فرهنگی و علمی و… به فعالیت می‌پردازند و تلاش می‌کنند تا با حمایت از تولیدکنندگان که خود بزرگترین مصرف‌کننده و مصرف‌کنندگان، از افزایش بی‌ضابطه قیمت کالاها جلوگیری به عمل آورند.

این تشکل فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ رسما آغاز کرده است و در راستای ایجاد تعادل در بازار و جلوگیری از فساد و سوادگری، تاکنون اقدامات مفید و ارزنده‌ای را به نفع کشور انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *