پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

تقدیر فعال صنعت مد ایران و نامزد انتخابات مجلس از مردم

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، نامزد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مهندس حمیدرضایوسفی فر از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«خداوند متعال را سپاسگزارم که بار دیگر مردم متدین و سرافراز ایران اسلامی شکوه و اقتدار خود را در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به نمایش گذاشتند.

مردم شریف و نجیب حوزه انتخابیه تهران ،ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس نیز در این همایش ملی همانند گذشته نقش آفرینی نموده و برگی دیگر به آرمانهای امام و رهبری و نیز خواست شهدای انقلاب اسلامی به ویژه فرمایشات مقام معظم رهبری عهد و پیمان بستند.

اینک که با اعلام نتایج آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وبنا به رای شما عزیزان، دوستان دیگری فرصت انجام خدمت در منصب نمایندگی شمابزرگواران را یافته اند، ضمن تکریم به رای ملت جا دارد از کلیه همراهانی که طی این مدت با حمایت‌های مشفقانه، این برادر کوچک خود را مدیون بزرگواری‌های خود نموده‌اند، سپاسگزاری نموده وآمادگی خود را برای پیگیری و حل مشکلات شهروندان و هم صنفی‌های خود به قدر وسع وکمافی السابق اعلام می‌دارم.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال از تمامی مسئولین استان و نیز تمامی مدیران نظارتی و اجرایی که همه تلاش خود را در برگزاری این انتخابات به کار بستند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

ضمنا جا دارد از همه احزاب، گروهها و تشکل های سیاسی و غیرسیاسی به ویژه اصناف و بازاریان واتحادیه های صنفی،اصحاب رسانه،صنعتگران و خدمت گزاران در بخش تولید داخلی در استان تهران که با صدور اطلاعیه و بیانیه از اینجانب اعلام حمایت نمودند قدردانی نمایم.

درخاتمه تشکر و سپاس خویش را از همه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و نیز تمامی اقشار همانند طراحان وتولیدکنندگان پوشاک(کیف،کفش،لباس)، بازاریان،،فرهنگیان، روحانیون و هیات‌های مذهبی، ورزشکاران، کارگران، اساتید دانشگاه، هنرمندان، بانوان و دانشجویان و نیز آحاد مردم فهیم و انقلابی حوزه انتخابیه تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس اعلام می‌دارم.

امید است با توکل به خداوند متعال و به پشتوانه تک تک شما عزیزان خدمتگزاری صادق برای مردم شریفم باشم.»

ارادتمند،حمیدرضایوسفی فر، رئیس کارگروه تخصصی مد،پوشاک وچرم فراکسیون اصناف مجلس و ‌کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *