پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

تشکیل کمیته به‌منظور جلوگیری از گسترش قاچاق پوشاک در کشور

رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران از تشکیل کمیته‌ای متشکل از انجمن‌ها و تشکل‌های مختلف در این اتحادیه به منظور جلوگیری از گسترش قاچاق پوشاک در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، مهرداد زکی‌پور، رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در همایش این اتحادیه که به منظور تبادل نظر جهت جلوگیری از قاچاق رو به گسترش پوشاک به کشور که روز دوشنبه ۱۸ دی در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد، اظهار کرد:  ایده‌های جدیدی در خصوص قاچاق پوشاک مستولی و مطرح شده که طی آن، مسئولین نیز اعلام کرده‌اند که در این زمینه کاری از دست‌شان بر نمی‌آید.

رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با تاکید بر اینکه ضرورت دارد تا فعالان بخش خصوصی همگی کنار هم باشند، عنوان کرد: کمیته‌ای متشکل از انجمن‌ها و تشکل‌های مختلف در این اتحادیه تشکیل شده است و کلید کار در این اتحادیه زده شده است.

زکی‌پور با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق یک کار دسته جمعی است، تصریح کرد: همه گرفتار یک موضوع و یک پیکان به نام قاچاق پوشاک هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به نظر آخر کار است؛ زیرا اگر با قاچاق پوشاک برخورد قطعی نشود، این موضوع می‌تواند به مشکلات دیگری که در کشورمان وجود دارد، اضافه شود.

رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران اظهار کرد: اگر خودخواهی شخصی را کنار بگذاریم، کارها سهل‌تر و روان‌تر خواهند شد.

گفتنی است؛ همایش کارآفرینان و مدیران برندهای مطرح پوشاک و نساجی کشور با هدف تبادل‌نظر جهت جلوگیری از گسترش قاچاق پوشاک روز دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ در سالن همایش اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.

در این همایش که به دعوت اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران برگزار شده بود، گزارشی از مجموعه تلاش‌های صورت پذیرفته این اتحادیه در خصوص جلوگیری از گسترش فزآینده قاچاق پوشاک در کشور قرائت شد و طی آن، افراد حاضر در جلسه، پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *