پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

بررسی نقش رسانه در ارتقای صنعت مد ایرانی و اسلامی

پیش رویداد دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، با حضور اصحاب رسانه در وزارت ارشاد برگزار شد و طی آن، نقش رسانه در ارتقای صنعت مد ایران اسلامی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران), با حضور اصحاب رسانه، نخستین پیش رویداد دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، روز سه‌شنبه مورخ ۲۳ خرداد، برگزار شد.

مهسا فرزان، دبیر اجرایی رویداد مد و رسانه، در نشست خبری این رویداد تحت عنوان: رستا که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، در باره پیش رویداد دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر گفت: اگر ما مقصد مُد را معرفی درست این حوزه در رسانه درنظر بگیریم، به دنبال آن هستیم که به خاستگاه مد نظر مُد در رسانه برسیم.

وی افزود: از آنجایی که در معرفی محصولات پوشاک شتاب گرفته‌ایم و بستر‌های مجازی روند معرفی برند‌ها را تغییر داد، در استفاده از رسانه ضعیف عمل کردیم.

فرزان ادامه داد: هدف ما استانداردسازی استفاده از رسانه برای صنعت مُد است. از همان ابتدا کسانی که در رویداد مد و رسانه ثبت‌نام می‌کنند، ساعت ۸ صبح وارد فضای رویداد می‌شوند و معرفی از رویداد را در کنار صاحبان نظران حوزه رسانه، مد و … خواهیم داشت. این افراد به کسانی کمک می‌کنند، که صاحب ایده هستند و تازه قدم در مسیر مد گذاشتند. علاوه‌ بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی، شرکت‌کنندگان بین ۳ تا ۴ ساعت وارد فضای عملیاتی و اجرایی می‌شوند.

دبیر اجرایی رویداد مد و رسانه، با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در محور‌های پنج‌گانه با صاحب‌نظران وارد بخش فضاسازی می‌شوند و طراحی محصول می‌کنند، افزود: این محور‌ها شامل تیپ‌سازی و طراحی محصول، عکاسی محصول، ساخت تیزر تبلیغاتی، بسته‌بندی و برنامه فروش و تولید محتوای مجازی است.

وی، گفت:در رویداد مد و رسانه نمونه عینی از محصول نداریم و فقط طراحی آن انجام می‌شود. در گام بعد عکاسی و معرفی محصول صورت می‌گیرد. ساخت نماهنگ و تیز‌رهای تبلیغاتی ویزند (برند) با کمک گرفتن از خبرنگاران، نویسندگان و همکاران حوزه رسانه می‌تواند جزو مهمترین بخش‌های این رویداد محسوب شود.

فرزان، با بیان اینکه رویداد ملی مد و رسانه کمک می‌کند جشنواره مد و لباس فجر، مطابق با استاندارد جهانی پیش برود، افزود: قرار است این رویداد‌ها به جشنواره مد و لباس فجر منتهی شود.

وی گفت: امسال این رویداد ملی تمام نمی‌شود و امیدواریم با جمع‌بندی تجربه‌های سال‌های گذشته این رویداد را در استان‌ها و شهر‌های دیگر برگزار کنیم.

رویداد مُد و رسانه، با حضور ویژند‌های مطرح کشور، ۲۴ تیر از ساعت ۸ تا ۱۹، در حوزه هنری انقلاب اسلامی، سالن سوره برگزار می‌شود.

در این مراسم، از پوستر رویداد ملی مد و رسانه «رستا» رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *