پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

انتخابات هیات مدیره پوشاک تهران چه زمانی برگزار می‌شود؟/ آیا ترکیب هیات مدیره اتحادیه تغییر خواهد کرد؟

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد، اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران، با ۲۰ هزار عضو لباس فروش و تولیدکننده لباس و پوشاک به صورت عمده و خرده فروش، در ردیف یکی از بزرگترین و منسجم‌ترین اتحادیه های صنفی است که با توانمندی و نوگرایی در زمینه لباس و پوشاک مدیریت می‌نماید.

از آن رو که لباس و پوشاک، مهمترین نشانه فرهنگی و بارزترین و مشخص‌ترین مظهر قومی و بهترین وسیله انتقال نشانه فرهنگی است که به سرعت تحت تاثیر پدیده های فرهنگ پذیری در بین جوامع گوناگونی انسانی قرار می‌گیرد، از این منظر، اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از نقش و جایگاه ویژه‌ای در اعتلای فرهنگ کشور برخوردار است.

اکنون آقای ابوالقاسم شیرازی، از مدیران کارآمد و فعال صنف و صنعت پوشاک کشور، ریاست اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران و ریاست شورای هماهنگی صنوف پوشاک سراسر کشور را عهده دار است.

وی که به دلیل اقدامات موثر در صنف و صنعت پوشاک از محبوبیت و جایگاه ممتازی در میان اهالی صنف پوشاک برخوردار است، اکنون بیش از سایر رقبا، شانس پیروزی در انتخابات پیش رو را دارد.

در حال حاضر اعضای هیات مدیره اتحادیه پوشاک تهران شامل: ابوالقاسم آقاحسین شیرازی، کامبیز مروّت جو، محمد حسین عرب کرمی، مهناز امیرمعز، محمود رفیع پور، منصور الیاسی، مجید افتخاری و اکرم قاضی دیزجی هستند.

هر چند ایام انتخابات اتحادیه پوشاک تهران نزدیک است؛ اما برخی از اصناف از زمان دقیق برگزاری انتخابات آن اطلاعی ندارند و مشخص نیست که چه زمانی انتخابات این اتحادیه برگزار خواهد شد؟ و آیا اینکه انتخابات اتحادیه به بعد از نمایشگاه‌های مهرماه پوشاک (تهران مدکس) یا هم‌زمان با آن موکول شده است؟

در واقع، هم اکنون این سئوالات مطرح هستند که با وجود برگزاری انتخابات هیات مدیره صنف پوشاک در برخی از شهرستان‌ها، آیا انتخابات هیات مدیره پوشاک تهران که ۲۰ هزار عضو دارد، برگزار می‌شود؟ برگزاری این انتخابات چه زمانی خواهد بود؟ و آیا با برگزاری انتخابات، تغییری در ترکیب هیات مدیره کنونی اتحادیه تهران بوجود خواهد آمد؟ این تغییرات چگونه خواهند بود؟

و آخرین پرسش اینکه؛ بر اساس گمانه زنی‌ها، چه کسانی سکان این اتحادیه کلیدی فرهنگی، هنری و اقتصادی کشور را که بیش از ۲۰ هزار عضو دارد، عهده دار خواهند شد؟

پایگاه خبری صنعت مد ایران، ضمن مشورت با فعالان رسانه، به محض اطلاع از زمان انتخابات، زمان برگزاری نمایشگاه و فهرست کاندیداهای انتخابی اصلح و همچنین حاشیه‌های این انتخابات مهم تاثیر گذار فرهنگی، آن را با خوانندگان ارجمند در میان خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *