پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

اطلاع‌رسانی معتمدین و نمایندگان پاساژها و بازارهای تهران به اعضای صنفی جهت حضور در انتخابات اتحادیه پوشاک

بسیاری از معتمدین و نمایندگان مسئول در پاساژها و بازارهای بزرگ تهران، با اشتراک گذاری زمان برگزاری انتخابات اتحادیه صنف پوشاک تهران در مورخ ۲۲ خرداد در گروه‌ها و شبکه‌های مجازی، نسبت به اطلاع‌رسانی جهت مشارکت حداکثری اعضای صنف در تعیین سرنوشت صنفی خود، اقدام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، در پی فرا رسیدن گام به گام به روز برگزاری انتخابات هیات مدیره مهم‌ترین اتحادیه استراتژیک صنفی کشور یعنی اتحادیه صنفی پوشاک تهران؛ بسیاری از معتمدین و نمایندگان مسئول در پاساژها و بازارهای بزرگ تهران به این دوره از انتخابات واکنش نشان داده و با اطلاع‌رسانی مناسب در گروه‌ها و شبکه‌های مجازی، زمینه مشارکت اعضای صنفی شاغل در این مراکز را برای حضور در این انتخابات فراهم کرده‌اند.

از آن رو که این دوره از انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک تهران از اهمیت فوق‌العاده‌ای در تعیین رویکرد آتی صنعت مد و پوشش کشور برخوردار است، به همین جهت حضور تمامی اعضای صنفی این اتحادیه در پای صندوق رای، می‌تواند در تعیین سرنوشت آتی صنف خود تاثیرگذار باشد.

گفتنی است؛ اتحادیه صنفی پوشاک تهران دارای بیش از ۲۰ تا ۳۰ عضو صنفی است که تاکنون با عملکرد مناسب و تاثیرگذار آقای ابوالقاسم شیرازی به عنوان رئیس هیات مدیره این اتحادیه، توانسته است تعادل و همدلی بین صنف و صنعت بخش خصوصی از یکسو و دولت و واحدهای نظارتی از سوی دیگر را طی چند دهه رقم بزند.

لازم به ذکر است؛ انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران روز دوشنبه مورخ ۲۲ خرداد طی ساعات ۸ تا ۱۷، واقع در خیابان دکتر شهید بهشتی، رو به روی ضلع جنوبی مصلای تهران (متروی دکتر شهید بهشتی)، مجموعه چهل سرا برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *