پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

اختتامیه هفته مد فرهنگی ایران در روسیه/ بازدید وزیر فرهنگ روسیه از منسوجات و مد ایران

هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که از روز سه شنبه در مسکو آغاز شده بود، دیروز ۱۷ تیر به پایان رسید. در جریان این رویداد فرهنگی، الگا لیوبیمُوا، وزیر فرهنگ فدارسیون روسیه از بخش منسوجات و مد هفته فرهنگی ایران که به همت کارگروه مد و لباس کشور برپا شده بود، بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که از روز سه شنبه در مسکو آغاز شده بود، دیروز ۱۷ تیر به پایان رسید.

به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شورای فرهنگ عمومی کشور، وزیر فرهنگ فدارسیون روسیه در هنگام بازدید از بخش منسوجات و مد هفته فرهنگی ایران در روسیه که به همت کارگروه مد و لباس کشور برپا شده بود، از توانایی و ظرفیت‌های مد عفیفانه ایران و طراحی‌های مد عفیفانه ایران در حفظ سنن  اصیل تمدنی در پوشش  بازدید کرد.

در جریان بازدید از این رویداد فرهنگی، الگا لیوبیمُوا در گفت‌وگو با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان داشت: لباس‌های ایرانی در عین رعایت نمودن عفاف بسیار زیبا طراحی گشته‌اند.

دکتر محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این رویداد، به فعالیت کارگروه مد و لباس ایرانی و جنبه نظارتی این کارگروه بر عرصه مد و لباس ایران اشاره نمود و بر  حفظ سنت‌های اصیل مد و پوشاک در مد و لباس به‌عنوان یک وظیفه مهم در کارگروه مد  و لباس کشور تاکید کرد.

گفتنی است؛ هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از روز سه شنبه در مسکو آغاز شده بود و پس از استقبال از سوی علاقمندان، دیروز شنبه مورخ  ۱۷ تیر به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *