پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

اجرای کامل قانون در انتخابات اتحادیه صنف خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک اهواز

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد، مرتضی محمدیان، رئیس اتحادیه صنف خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک شهرستان اهواز، از برگزاری انتخابات هیات مدیره این اتحادیه در مورخ ۱۵ شهریور و به حد نصاب نرسیدن آن خبر داد.

وی با بیان اینکه مفاد قانون در انتخابات این اتحادیه به دقت و کامل پیاده سازی و رعایت شده است، افزود: مطابق قانون، اعضای هیات مدیره اتحادیه های صنفی اگر دو دوره متوالی یا چهار دوره متناوب عضویت در هیات مدیره اتحادیه را دارا باشند، امکان عضویت جدید در هیات مدیره را ندارند، ما نیز در انتخابات این موضوع را کاملا رعایت کردیم.

رئیس اتحادیه صنف خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک شهرستان اهواز، با یادآوری از اینکه پذیرش این قانون به معنای موافقت با آن نیست، تصریح کرد: اکنون بسیاری از نمایندگان مجلس چندین دوره است که در انتخابات شرکت می کنند و به عنوان نماینده هم مشغول به کار می‌شوند؛ اما الان شاهد این هستیم که این قانون فقط در مورد اتحادیه‌های صنفی به اجرا در می‌آید.

گفتنی است؛ بر اساس رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، اعضای هیات مدیره اتحادیه های صنفی اگر دو دوره متوالی یا چهار دوره متناوب عضویت در هیات مدیره اتحادیه را دارا باشند، امکان عضویت جدید در هیات مدیره را ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *