پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

اتحادیه صنف پوشاک تهران در گذر از شب پر معنا

انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف پوشاک تهران فردا مورخ ۲۲ خرداد در حالی برگزار می‌شود که امشب، بهترین فرصت است تا کاندیداها و مدیران آتی، با خدا راز و نیاز کنند و پیمان ببندند که چنانچه منتخب شدند، هیچگاه از خدمت به مردم و ارتقای صنف کوتاهی نکنند. شاید این شب پر معنا، فرصتی برای دعا و عهد و پیمان باشد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان اتحادیه صنف پوشاک تهران واقع در خیابان شریعتی، خیابان سپاه، خیابان پادگان ولیعصر، بعد از خیابان بوشهر واقع شده است.

تکریم ارباب رجوع، حرف نخست را در این اتحادیه می‌زند.

آنچه در بدو ورود به این اتحادیه نظرها را جلب می‌کند، انضباطی است که در همه جای اتحادیه برقرار است.

تمامی کارمندان این اتحادیه آموزش دیده هستند و به خوبی با چگونگی مواجه با ارباب رجوع یا اعضای صنفی که به اتحادیه مراجعه می‎نمایند، آشنایند.

پیگیری مشکلات اعضا با هدف حمایت از آنان از دیگر نکاتی است که در این اتحادیه برجسته است و  کمتر مراجعه کننده‌ای را می‌توان یافت که ناراضی، قدم از این اتحادیه بیرون گذاشته باشد.

هر چند برخی از نگرش‌های سخت و گاه حاکم بر اتحادیه از سوی معدودی از مدیران میانی، در بزنگاه‌های تاریخ، مانع از توسعه و جهش در این صنف بزرگ کشوری شد؛ اما از خاطر نباید برد که حضور همین مدیران میانی، در مقتضیات زمان ضروری بوده و با حضور آنان بوده که این اتحادیه از سایر اتحادیه‌های کشوری متمایز شده است.

همچنین برخی از اعضای صنف پوشاک تهران معتقدند، حسب پیشرفت روزافزون فناوری رسانه در کشور و با هدف توسعه امر خطیر اطلاع رسانی و به خصوص حفظ حقوق شهروندی در نزد اعضای صنف، اتحادیه صنف پوشاک می بایست با هدف رفع همه چالش‌های موجود، به کارگیری افراد کارآزموده را دستور کار خود قرار دهد و مانع بدعهدی‌ها و ناکارآمدی‌ها باشد.

امشب، شبی پر معنا برای تمامی اعضای هیات مدیره و کارمندان مستقر در اتحادیه خواهد بود.

امشب همچنین می‌تواند شب پیمان با خود و خداوند باشد تا چنانچه این فرصت خدمت به آنان داده شد، دیگر بار بیشتر و بیشتر در خدمت مردم باشند و هر چه بیشتر گره از کار بسته اعضا باز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *