پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

امضای تفاهم نامه دوجانبه اشتغالزایی و توسعه کسب و کارهای فرهنگی‌ و هنری

مدیرعامل بنیاد برکت در مراسم امضای تفاهم نامه دوجانبه اشتغال‌زایی و توسعه کسب و کارهای فرهنگی و هنری فی مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد برکت، گفت: به منظور همکاری مشترک در اجرای طرح های اشتغالزایی اعم از مشاغل خرد خانگی و کسب و کارهای کارگاهی خرد و کوچک و متوسط، تفاهمنامه‌ای با وزارت فرهنگ امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، محمد ترکمانه در ادامه تشریح کرد: در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه های اشتغالزایی در سراسر کشور و به ویژه کارآفرینی در مناطق کمتر توسعه یافته با اولویت کسب و کارهای فرهنگی و هنری، تفاهم نامه دو جانبه فی مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امضا شد.

وی افزود: بر این اساس آموزش، پایش و معرفی متقاضیان اشتغال از بین هنرجویان و هنرمندان مستعد راه اندازی کسب و کار توسط وزارت فرهنگ صورت می‌پذیرد و مساعدت و تسهیلگری به منظور راه اندازی کسب و کار، توسط بنیاد برکت پیگیری خواهد شد.

 ترکمانه تصریح کرد: توجه به جنبه های اقتصادی محصولات و صنایع فرهنگی از جمله ضروریات امروز ما است که بنیاد برکت نیز این موضوع را به عنوان یک اصل پذیرفته و به شکل گیری اقتصاد فرهنگ در سطح کشور کمک خواهد کرد.

وی در پایان یاد آور شد: برگزاری رویدادهای مشترک به ویژه در حوزه پوشاک اسلامی و … از دیگر رئوس این تفاهم نامه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *