پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

کاندیداتوری دکتر اکرم قاضی؛ حضور بانوی شایسته در انتخابات اتحادیه پوشاک تهران

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، بانو دکتر اکرم قاضی، عضو هیات مدیره فعلی اتحادیه پوشاک تهران با اعلام کاندیداتوری خود، در انتخابات هیات مدیره اتحادیه پوشاک تهران در روز یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ با سایر کاندیداها به رقابت خواهد پرداخت.
دکتر قاضی، مدیری توانمند و دلسوز اعضای صنف بزرگ پوشاک است، به طوری که اکثریت صنف و صنعت پوشاک که تاکنون به اتحادیه پوشاک مراجعه داشته‌اند، از پشتیبانی و حمایت این بانوی فرهیخته برخوردار بوده و از تلاش ایشان که در راستای رفع موانع تولید و حمایت از اعضای صنف صورت پذیرفته است، قدردان بوده‌اند.

وی دارای دکترای حرفه‌ای مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی از دانشگاه علامه طباطبایی است و لیسانس مترجمی زبان انگلیسی و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی را از دانشگاه‌های معتبر کشوری دریافت کرده است.

این عضو فعال هیات مدیره اتحادیه پوشاک تهران، همچنین کارشناس ارتباطات عمومی و امور نظارت در اتحادیه با ۲۵ سال سابقه درخشان است.
عضویت در کمیسیون فرهنگی آموزشی و تدریس کلاس‌های مشتری مداری از جمله سوابق درخشان این بانوی شایسته اتحادیه پوشاک تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *