پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

بررسی توانمندی‌های صادراتی کشور در شماره جدید ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری”

هفتاد و هشتمین شماره ماهنامه بین‌المللی دنیای سرمایه‌گذاری به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی با مدیر مسئولی مرتضی فغانی، سردبیری فرهاد امیرخانی به همراه گروه توانمند بخش بازرگانی و تبلیغات با مدیریت سارا نظری به چاپ رسید. در این شماره از ماهنامه، توانمندی‌های صادراتی کشور توسط مدیران و صاحب‌نظران مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، در بخش پرونده ویژه شماره جدید ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” مصاحبه‌هایی با علیرضا پیمان پاک، رییس سازمان توسعه تجارت ایران با عنوان “امسال بیش از ۵۵ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی خواهیم داشت”، حسین گروسی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با موضوع “جهش اقتصادی کشور با جذب سرمایه‌گذاران خارجی در مناطق آزاد”، مصطفی صالحی‌نژاد، دبیرکل و مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران و قطر با عنوان “۲۰۰ میلیون دلار، حجم مبادلات تجاری ایران و قطر” و مجید کیانی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با موضوع “مجلس مزیت‌های مناطق آزاد را حفظ کند” به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد بازار هفتاد و هشتمین شماره از این نشریه نیز مصاحبه‌ای با جلال سلطانی، مدیرعامل شرکت بیمه حافظ با عنوان “ورشکستگی صنعت بیمه با تداوم ناترازی درآمد و هزینه‌ها” انجام شده است. همچنین در این بخش یادداشت‌هایی از پرتو علوی شوشتری، نایب رییس انجمن صنفی کارگزاران بیمه با موضوع “نقش موثر بیمه‌های زندگی بر درآمد بازنشستگی”، سید محمدمعین توکلی، مدیرعامل کارگزاری مسیر امن با عنوان “عدم دریافت حق بیمه متناسب با ریسک، مخاطره‌ای برای صنعت بیمه”، افشین ایرجی، رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارگزاران رسمی بیمه با موضوع “ضرورت تحول دیجیتال در بیمه درمان تکمیلی” و عباس شهریور، عضو هیات مدیره انجمن کارگزاران بیمه و مدیر استارت‌آپ مانی بیمه با عنوان “انتقال تخفیف بیمه ثالث و بدنه، مزیت یا مرجعی برای سوء استفاده” به رشته تحریر درآمده است.

در بخش دنیای انرژی این شماره گفت‌وگوهایی با ابوالفضل غلامی، مدیرعامل هلدینگ پتروساران انرژی با عنوان “دست دولت در جیب تولیدکنندگان بخش خصوصی است”، حکیم قیم، مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان با موضوع “رشد تولید داخلی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان”، محمدکاظم گلفام، مدیرعامل شرکت تولید روغن موتور اسپو گلستان با عنوان “مدیران کشور تولیدکنندگان را از دست دلالان نجات دهند” و روح‌الله فقیهی، عضو هیات مدیره شرکت نفت ایرانول با موضوع “افزایش ۳۰ درصدی تولید روغن موتور و صنعتی در سال جاری” منتشر شده است.

در بخش دنیای صنعت هفتاد و هشتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” نیز مصاحبه‌هایی با محمدرضا کاظم‌پور، مدیرعامل شرکت معدنی و اکتشافی دشت یوز دره انجیر با عنوان “پیشرفت در اکتشاف در گروی آموزش و تهیه تجهیزات به‌روز است”، بهرام شکوری، رییس انجمن مس ایران با موضوع “ضرورت تدوین استراتژی توسعه بر مبنای آمایش سرزمین”، سجاد زارع، بنیان‌گذار و مدیر مارکتینگ سایت‌ساز SEE5.NET با عنوان “اجرای موفق ۳ هزار پروژه در ۲۰ کشور دنیا” و مصطفی احمدی مروست، مدیر مجموعه دماوند مارکتینگ با موضوع “تاسیس مرجعی برای ارزیابی شرکت‌های مشاوره ضرورت دارد” به چاپ رسیده است. همچنین گزارشی با عنوان “تحقق رشد تولید در شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر” و یادداشت‌هایی به قلم حسن کریمی سنجری با موضوع “واردات خودروهای دست دوم، کنترل بازار یا رانت جدید؟” و خانم مریم نادری، مدرس دانشگاه با عنوان “نیاز حوزه گردشگری به برنامه‌ریزی و مدیریتی کارآمد” از دیگر مطالب منتشر شده در این بخش است.

در بخش دنیای چاپ شماره جدید این ماهنامه نیز گفت‌وگوهایی با محمدرضا خیرخواه کرمانی، مدیرعامل اولین شرکت تولید کارتن خرمای کشور با موضوع “کیفیت کاغذ، چالش صنعت کارتن ایران”، علی نجفی، مدیرعامل شرکت چاپ و بسته‌بندی پیشرو اورامان با عنوان “تحریم، مانع اصلی توسعه و رشد صنعت چاپ و بسته‌بندی”و عماد‌الدین دیلمی، مدیرعامل شرکت تهران ماشین ابزار با موضوع “چاپخانه‌های سنتی در آینده نابود می‌شوند” انجام شده است.

در بخش اقتصاد کلان هفتاد و هشتمین شماره از این نشریه نیز مصاحبه‌‌ای با حسین کنعانی‌مقدم، کارشناس حوزه اقتصاد با عنوان “برای مهار تورم و رشد تولید باید سازوکار علمی داشت” به چاپ رسیده است. همچنین یادداشت‌هایی به قلم خانم سارا نوری، مدرس دانشگاه با موضوع “آینده‌پژوهی، ابزار رویارویی با فرصت‌ها و چالش‌ها” و مهدی کریمی تفرشی با عنوان “بررسی چالش‌های فرآوری تا صادرات محصولات خرما” به رشته تحریر درامده است.

در بخش دنیای کارآفرینی این شماره نیز گفت‌وگوهایی با خانم بنفشه اسداله‌زاده؛ طراح، نقاش و نویسنده کتاب کودک و نوجوان با موضوع “لازمه موفقیت در کارهای هنری، اشتیاق و جسارت است”، شهرام خیاطان، مدیرعامل هلدینگ موفقیت با عنوان “راهکارهای قدیمی، مشکلات کشور را حل نمی‌کند” و خانم هلیا سلمانی، مدیر هلیا آرت گالری با موضوع “قیمت آثار هنری باید متناسب با توان اقشار مختلف جامعه باشد” منتشر شده که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

هفتاد و هشتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در ۱۲۸ صفحه با قیمت ۲۰۰ هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsarmaye.ir  از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *