پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

عنایت خدا و نوآوری؛ دو بال ضروری جهت دستیابی به قله موفقیت

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی صنعت مد، حاج مهدی اصغر بختیاری، بنیان گذار بازار مبل مهدی و از تلاشگران برتر صنعت دکوراسیون و مبلمان، چگونگی دستیابی به قله موفقیت با توجه به شرایط بومی و فرهنگی کشورمان را تشریح کرد.

وی دو بال عنایت خدا و نوآوری را برای نیل به قله موفقیت ضروری دانست و اظهار کرد: عنایت خدا شرط اول است. معتقدم که با توکل و جلب رضایت خدا و همچنین خدمت به مردم و ارایه محصولات با کیفیت، این عنایت محقق می‌شود.

بنیان گذار بازار مبل مهدی تصریح کرد: نوآوری نیز شرط دوم است؛ زیرا با نوآوری است که می‌توان بخشی از ضروریات و نیازهای مردم را شناسایی و نسبت به رفع نیازهای آنان به شکل مبتکرانه اقدام کرد.

بختیاری با یادآوری از اینکه در زمان شروع فعالیت‌اش، برخی از افراد تلاش داشتند تا وی را از برپایی کارگاه تولیدی در یافت آباد که آن زمان بیابانی بیش نبود، بر حذر دارند، تاکید کرد: با وجود همه موانع، کار خود را در شرایط سخت آغاز کردم و با عنایت خدا و نوآوری، به مرور مشکلات تولید به طرز معجزه آسایی برطرف شدند و  به تدریج آثار موفقیت در کسب و کار و تولیدم پدیدار شدند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از افرادی که تازه به تولید روی آورده اند، تصور می کنند که می‌توان یک شبه به قله موفقیت دست پیدا کرد، در صورتی که  آن ها باید ضمن حفظ استمرار و استقامت و پشتکار، تلاش نمایند تا با جلب رضایت خدا و با نوآوری به این قله‌ها برسند.

این فعال و کارآفرین اقتصادی که محصولات وی در حوزه دکوراسیون و مبلمان به سراسر کشور عرضه و به سایر کشورهای همسایه و اروپایی صادر می‌شود، تاکید کرد: محصولات مبل مهدی از همان ابتدا، محبوب بوده‌اند و معتقدم که سایر صنوف نیز چنانچه رضایت خدا و نوآوری را در پیش بگیرند، قطعا به اهداف مورد نظرشان خواهند رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *