پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

عقد قرارداد با کشور روسیه جهت صادرات کفش‌های «مهام» و «پرواز»

مدیر برند کفش‌های مهام و پرواز از اعطای نمایندگی به فروشگاه‌های صلاحیت‌دار در سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد که امسال، همچنین قرارداد خوبی با طرف‌های روسی جهت صادرات محصولات این گروه صنعتی منعقد کردیم.

محمدرضا زندی، مدیر گروه صنعتی کفش‌های مهام و پرواز در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، به تشریح اهم فعالیت‌های این گروه صنعتی پرداخت.

 وی که مدیریت دو گروه صنعتی تولید کفش «مهام» و «پرواز» را به عهده دارد، یادآور شد: تا قبل از جریاناتی که پارسال پیش آمد، حدود ۳۵۰ نفر نیرو داشتیم؛ اما به دلیل ناآرامی‌های سال گذشته، مجبور به تعدیل ۲۰۰ نفر از پرسنل شدیم.

زندی که عضو فعال انجمن ملی حمایت از مصرف کنندگان نیز هست، خاطرنشان کرد: اکنون با ۱۵۰ نفر در فضای ۳۵ هزار متری در شورآباد قم مشغول به فعالیت هستیم و محصولات ما شامل کفش چرم مردانه و زنانه و کودک و همچنین کفش‌های ورزشی، کوهنوردی، طبیعت‌گردی و … هستند.

مدیر گروه صنعتی کفش مهام و پرواز اظهار کرد: اتفاق خوبی که امسال افتاد، این بود که قرارداد خوبی با طرف‌های روسی جهت صادرات محصولات این گروه صنعتی منعقد کردیم.

این کارآفرین فعال در صنعت کفش، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌هایی که اینجانب دارم، این است زمانی که به بازار، نه بالای شهر بلکه به میانه شهر به اتفاق خانواده می‌روم و مشاهده می‌کنم که کفشی که ما آن را به قیمت ۳۵۰ هزار تومان عرضه کرده‌ایم، به قیمت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، واقعا متاسف می‌شوم و پیش خود می‌گویم که چنین اجحافی نباید به مصرف کننده صورت بگیرد و این سوال را از خودم می‌پرسم که در این زمینه چه اقدامی می‌توان انجام داد.

این عضو فعال انجمن ملی حمایت از مصرف کنندگان با یادآوری از اینکه گروه صنعتی کفش‌های مهام و پرواز آمادگی لازم جهت اعطای نمایندگی به افراد واجد صلاحیت را دارد، خاطرنشان کرد: شرایطی که ما برای نمایندگی قائلیم، شرایط بسیار خوبی است.

زندی اظهار کرد: شرایط به این شکل است که ما بر اساس قیمت محصولی که به بازار می‌دهیم، تخفیف خوب قائل می‌شویم و بازپرداخت ۱۸ ماه را برای آنان در نظر می‌گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *