پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

ضرورت معرفی آرایشگرهای پیشرو به عنوان الگوسازان مد کشور

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی صنعت مد، آرایش نقشی بسیار موثر در انتخاب پوشش دارد. آرایش مختص بانوان نیست، بلکه مردان نیز با آرایش، پیام ویژه‌ای را به مخاطب منتقل می کنند.

همان گونه که لباس دیپلمات، مذهبی، سنتی، اداری و … وجود دارد و با استفاده از آن، فرد جایگاه اجتماعی خودش را  مشخص می سازد، به همان نسبت نیز انواع مدل وجود دارد که افراد به طریق آن، علاقه و دلبستگی خود را به جامعه و جهان روز نمایان می‌سازند.

در اغلب اوقات، این آرایش مو است که زمینه ای برای انتخاب های بعدی پوشش را فراهم می آورد و به همین منظور ضرورت دارد تا آرایشگرهای پیشرو به عنوان بازیگران اصلی و الگوسازان عرصه مد، بیش از بیش معرفی و شناسانده شوند.

مرتضی جوکار، آرایشگر مردانه چیره دست «آرتمن» واقع در خیابان شهرزاد در منطقه دروس تهران نمونه ای از چنین الگوسازانی است که با بررسی شخصیت، اهداف و قواره مشتریانش، به آرایش اقدام می کند.

وی در آرایشگاه خود، مدل های موهای مختلفی را در مقابل دیدگان مشتریان قرار داده و طی آن با همکاری مشتری، مدل مناسب را جهت آرایش انتخاب می‌نماید.

اکنون در عصر ارتباطات به سر می بریم و لزوم تغییر رویه سنتی به مدرن یا پست مدرن کاملا احساس می شود.

در چنین اوضاعی، چنانچه مدل مناسب مو مطابق شخصیت به مشتریان معرفی شود، قطعا دیگر البسه نیز مطابق آن انتخاب خواهند شد و بسیاری از دغدغه ها، بدون کوچکترین دخالتی، خود به خود برطرف خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *