پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

رونمایی از کتاب نفیس «گنجینه ملی فرش» در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی فرش ایران

سعید قنسوری، بنیان‌گذار موسسه هنری و فرهنگی نشر دیبای هنر، از رونمایی کتاب نفیس «گنجینه ملی فرش» با حضور تورج ژوله، مولف این اثر ارزشمند روز جمعه سوم شهریور در سالن ۴۱ غرفه ۶۱ ممیز یک (۶۱/۱) واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین صنعت مد ایران)، کتاب نفیس «گنجینه ملی فرش» به قیمت ۱۲ میلیون تومان از سوی نشر دیبای هنر به چاپ رسیده و در دسترس علاقمندان به هنر و فرهنگ فرش ایران قرار داده است.

به گفته سعید قنسوری، بنیان گذار موسسه هنری و فرهنگی نشر دیبای هنر، مراسم رونمایی از کتاب نفیس «گنجینه ملی فرش» با حضور تورج ژوله، مولف این اثر ارزشمند، روز جمعه سوم شهریور در سالن ۴۱ غرفه ۶۱ ممیز یک (۶۱/۱) واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی به تشریح ویژگی‌های این اثر پرداخت و اظهار کرد که این کتاب در ۲۱۲ صفحه گلاسه به زبان انگلیسی و فارسی با وزن ۷۴۵۰ گرم در قطع سلطانی و جلد سخت همراه با قاب زیبا و نفیس منتشر شده است.

بنیان گذار موسسه هنری و فرهنگی نشر دیبای هنر از علاقمندان به هنر و فرهنگ ایران دعوت کرد تا در این رویداد با ارزش حضور پیدا کنند.

گفتنی است؛ سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی فرش ایران از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ طی یکم تا هفتم شهریور میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *