پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

خرسندی دستگاه‌های متولّی و اجرایی از روند انتخابات اتحادیه پوشاک تهران

اتحادیه صنف پوشاک تهران به عنوان مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین اتحادیه فعال در حوزه مد و لباس در حالی انتخابات هیات مدیره خود را به پایان رساند که مسئول ستاد برگزار کننده، از خرسندی دستگاه‌های متولّی و اجرایی از روند برگزاری این انتخابات خبر می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، حسن میرزایی، مسئول ستاد برگزار کننده انتخابات اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران، ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزار کننده این دوره از انتخابات، اظهار کرد: صنف اتحادیه پوشاک تهران در سطح استان تهران، بزرگترین اتحادیه از نظر تعداد عضو است.

وی با بیان اینکه این انتخابات با حضور ۵ هزار و ۴۰۰ نفر به حد نصاب لازم برای ادامه رای گیری رسید، تصریح کرد: حضور پر شور اعضای صنفی این اتحادیه در استان تهران، نشان داد که هر کدام از کاندیداها که به عنوان سکاندار این مجموعه رای لازم را بی‌آورند، بتوانند با همکاری و همدلی و هم‌افزایی یکدیگر، این اتحادیه را راهبری کنند.

مسئول ستاد برگزار کننده انتخابات اتحادیه پوشاک تهران، عنوان کرد: روز برگزاری انتخابات از اولین ساعات عالی بود و در یک روند کوتاه، قطعی اتفاق افتاد که در سریع‌ترین لحظه برطرف شد و انتخابات ادامه پیدا کرد.

میرزایی خاطرنشان کرد: در این انتخابات همکاران ما با مجموعه هیات اجرایی اماکن، بسیج اصناف، اتاق اصناف و اتحادیه صنف پوشاک تهران همکاری خوبی داشتند و این انتخابات به نفع احسن اجرا شد.

به گفته وی، با توجه به حساسیت بالای اعضای این اتحادیه، این انتخابات از نظر نظم خیلی خوب بود و دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های اجرایی که به نوعی در حوزه شهری عهده دار امور هستند، از روند این انتخابات خرسند بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *