پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

جای خالی آرم «ایران» بر روی پوشاک ورزشی و رزمی

رحیم محرمی، مدیر فروشگاه ورزشی و لباس رزمی با ابراز نگرانی از نبود آرم «ایران» بر روی اکثر پوشاک ورزشی و رزمی در کشور، اظهار کرد که اگر کسی آرم ایرانی بخواهد باید برود و خودش چاپ کند، در غیر این صورت، تولیدکننده‌ای آن‌را چاپ نخواهد کرد. مشروح مصاحبه در ادامه، به نظر خوانندگان ارجمند می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال صنعت مد ایران)، میدان منیره واقع در خیابان ولیعصر (عج) تهران، بورس فروشندگان و تولیدکنندگان پوشاک و محصولات ورزشی و رزمی است.

در این منطقه کثیری از فروشندگان و تولیدکنندگان محصولات وزرشی و رزمی حضور دارند و علاوه بر شهروندان تهرانی، همچنین از گوشه و کنار کشور به این محله می‌آیند و البسه و وسایل ورزشی مورد نیاز خود را تامین می‌نمایند.

رحیم محرمی، مدیر فروشگاه ورزشی و لباس رزمی محرمی با بیان اینکه اغلب پارچه‌های لباس ورزشی بی‌کیفیت هستند و آرم «ایران» نیز بر روی آن‌ها وجود ندارد، تاکید کرد: بر روی اکثر محصولات ورزشی و رزمی آرم‌های سبک‌های ورزشی همانند هاکاما، ساندا، کیک بوکس، نیوکونگ‌فو، ووشو، کاراته و تکواندو وجود دارد؛ اما آرمی از ایران بر روی هیچ یک از لباس‌ها و محصولات ورزشی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: اکثر جوانان ایرانی به دنبال عکس‌های عجیب و غریب هستند و متاسفانه از آرم و پرچم ایران بر روی محصولات ورزشی استقبال نمی‌کنند.

مدیر فروشگاه ورزشی و لباس رزمی محرمی خواستار ورود طراحان و مدآفرینان به حوزه محصولات ورزشی و رزمی شد و تصریح کرد: اکنون حتی بر روی لباس‌های ورزش باستانی، به رغم گرانی آن‌ها، نام ایران وجود ندارد و مشخص نیست که متولی این موضوع چه کسانی هستند و چرا اقدامی در این خصوص صورت نمی‌پذیرد.

علاقمندان جهت بازدید از فروشگاه ورزشی  و رزمی محرمی، می‌توانند به خیابان ولیعصر (عج)، نرسیده به خیابان سپه، مجتمع تابان، زیرزمین، واحد ۶ مراجعه یا با شماره ۶۶۴۹۷۰۰۲-۰۲۱ و ۰۹۱۹۶۳۲۲۸۳۰ تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *