پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

تقدیر و تشکر اسدالله سلیمانی رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب از برگزاری پرشور انتخابات هیات مدیره صنف پوشاک تهران

اسدالله سلیمانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب، طی ارسال پیامی به پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، مراتب قدردانی و تشکر خود را برای حضور پرشور و ستودنی اعضاء صنف پوشاک تهران، در انتخابات اعضای هیات مدیره این صنف اعلام کرد.

متن پیام به این شرح است:
با تشکر فراوان و عرض خدا قوت به همه همکارانم در صنف بزرگ پوشاک، به خاطر همدلی و همبستگی در شرکت در انتخابات اتحادیه صنف پوشاک تهران

مدت‌ها بود که چنین اتحادی را به چشم خود ندیده بودم. این حضور یکپارچه، موجب وجد، غرور و افتخار بود که یک صنف نسبت به سرنوشت و آینده خود و همچنین اعتلای صنعت پوشاک، این مقدار همراهی و پشتکار را به نمایش بگذارند.

فارغ از این که کدام عزیزان حداکثر آراء را کسب کرده و یا دوستانی که موفق به کسب  آراء نشدند، با استناد به قول فرمایش حضرت امام(رحمت الله علیه) که فرمودند: میزان رای ملت است، صرف‌نظر از کسب آراء توسط هر فرد، وظیفه شرعی ما هست که پشتیبانی، حمایت و همکاری با هیات مدیره جدید را در دستور کار خود قرار دهیم.

بنده به عنوان رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب، ابتدا به هیات مدیره و بازرس محترم انتخاب شده که مورد اعتماد مردم و اکثریت اعضای صنف پوشاک قرار گرفتند و رای آوردند، تبریک عرض می‌کنم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوار هستم که ما به اتفاق بتوانیم مطالبات مردم را در حوزه پوشش‌های عفیفانه که انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب، قریب به ۹ سال است به دنبال یک پوشش مناسب ایرانی – اسلامی و در شان مردم ایران است، تولید و عرضه کنیم؛ و امید است که هیات مدیره جدید اتحادیه پوشاک، کمافی‌السابق در کنار انجمن و به کمک انجمن بیایند که انشاء‌الله ما هم با توجه به این‌که به حد نصاب قانونی رسیدیم، بتوانیم یک اتحادیه تولیدکنندگان محصولات حجاب داشته باشیم و بتوانیم یک بازوی قدرتمند برای مجامع صنفی، اتاق ایران و اتاق اصناف، با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم باشیم.

من لازم می‌دانم از همه عزیزانی که زحمت کشیدند و با نیت خدمت تشریف آورده و موفق به کسب حد نصاب آراء نشدند، فعالیت خود را ادامه داده و پشتکار داشته باشند که انشاءالله در دوره‌های بعد، افتخار خدمت هر چه بیشتر به صنف بزرگ پوشاک را داشته باشند.

مجددا به یکایک عزیزانی که منتخب مردم و صنف پوشاک هستند، به ویژه برادر بزرگوارم، جناب آقای شیرازی، از بزرگان و پیش‌کسوتان این حوزه، که پیرو انتخابات برگزار شده، مجددا ثابت کردند که امین مردم و صنف پوشاک هستند، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

در انتها معروض می‌دارم، انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب، به عنوان یک انجمن تخصصی و صنفی در حوزه حجاب آمادگی دارد که با کلیه اتحادیه‌های تهران، به ویژه اتحادیه بزرگ صنف پوشاک تهران انشاءالله همکاری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *