پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

بنیان‌گذار برند «نوین چرم»: کمک نمائیم تا مهندس یوسفی‌فر به مجلس راه پیدا کند

بنیان‌گذار برند «نوین چرم»، کارآفرین نمونه صنف و صنعت کشور با اشاره به اهمیت انتخابات سرنوشت ساز دوازدهمین مجلس شورای اسلامی، خواستار مشارکت مردم جهت رای آوری مهندس حمیدرضا یوسفی‌فر، فعال برتر صنفی به این دوره از نمایندگی مردم در مجلس شد.

مهدی یوسفی‌فر، بنیان‌گذار و موسس برند «نوین چرم» در گفت‌وگو با پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، بر اهمیت انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در سرنوشت فعالان صنف و صنعت کشور تاکید کرد.

یوسفی‌فر اظهار کرد: بنده برادر مهندس حمیدرضا یوسفی‌فر هستم و در در این شرایط حساس کنونی، احساسم این است که اگر بتوانیم از صنف و صنعت خودمان یک نفر را که مدیر اجرایی بوده و در کف بازار اشتغال داشته و با مصائب  و مشکلات صنف و صنعت نیز آشنا است، کمک نمائیم که ایشان (مهندس حمیدرضا یوسفی‌فر) به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند، به نظرم می‌تواند باعث رقم خوردن اتفاق بزرگ در مجلس شود.

بنیان‌گذار و موسس برند «نوین چرم» تاکید کرد: متاسفانه نمایندگان مجلس کشورمان ۱۰۰ درصد سیاسی هستند و افرادی که واقعا صنفی باشند و درد کشیده باشند و مشکلات صنف و صنعت کشورمان را بدانند، به نظرم راه به مجلس پیدا نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: من از مردم می‌خواهم که به خاطر بسپارند که ما اهل صنف و صنعت باید غم خود را بخوریم؛ چون هیچگاه دیگران غم ما را درک نمی‌کنند و به همین جهت ما باید متحد باشیم و کمک کنیم تا یک فرد با تجربه و از جنس خودمان به مجلس راه پیدا کند.

گفتنی است؛ مهندس حمیدرضا یوسفی‌فر، کارآفرین و دبیر کارگروه مد و لباس اتحادیه پوشاک تهران است که بیش از ۴۰ سال در صنف و صنعت مد و پوشاک و کیف و کفش و چرم و …  به فعالیت مشغول بوده است.

وی همواره از حامیان مشفق اهالی صنف و صنعت مد بوده و امسال حسب تکلیفی که احساس نموده، با هدف حمایت از مردم و اعضای صنفی، با کد انتخاباتی ۹۱۴۵ برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *