پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز اتحادیه صنف پوشاک تهران

امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعدازظهر انتخابات سرنوشت‌ساز اتحادیه صنف پوشاک تهران برگزار می‌شود. گروه رسانه‌ای صنعت مد در محل حضور دارند و نسبت به پوشش رسانه‌ای این انتخابات اقدام خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، یکی از مهم‌ترین رویداد‌های تاثیر گذار بر فرهنگ و هنر پوشش کشور، با برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران امروز ۲۲ خرداد در مجموعه چهل سرا واقع در خیابان شهید بهشتی، مقابل ضلع جنوبی مصلای تهران (مقابل متروی شهید بهشتی) رقم خواهد خورد.

در این دوره از انتخابات گروهی از کاندیداها تحت عنوان ائتلاف و افرادی دیگر نیز تحت عنوان کاندیدای مستقل به رقابت می‌پردازند.

آنچه این انتخابات را از سایر انتخاب‌های صنفی متمایز می‌سازد، مربوط به ابعاد تاثیر نگرش هیات مدیره بر فعالیت صنفی و فرهنگ و مد کشور است.

هر چند که گردش چرخ اقتصاد، شرط لازم و کافی برای تمامی اقدامات اعضای صنفی این اتحادیه محسوب می‌شود؛ اما گردش این چرخ در این صنف، لاجرم به موضوعات فرهنگی گره خورده است.

از ساعاتی دیگر این انتخابات سرنوشت ساز برگزار خواهد شد و اعضای صنف پای صندوق رای خواهند رفت.

اگر چه برگزاری این انتخابات تمامی ماجرا نیست و بلکه، سرآغاز یک شروع دیگر است؛ اما باید در انتظار بود و دید که رویدادهای پیش رو چگونه پیش خواهند رفت.

اطلاعات تکمیلی به اطلاع خوانندگان ارجمند خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *