پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

برنامه ریزی جهت به کار گیری تکنیک «فست فشن» در صنعت دکوراسیون و مبلمان

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی صنعت مد، مهندس محمد رضا رحمانی، مدیر طراحی دکوراسیون و تولید مبلمان در شهرستان تبریز با تاکید بر اینکه صنعت دکوراسیون و مبلمان کشورمان نیاز به تغییر جدی دارد، افزود: اغلب فعالان این صنعت، همچنان با رویکرد سنتی به فعالیت مشغولند و این در حالی است که برای رقابت در این صنعت، نیاز است که از ابزار و اندیشه مدرن بهره گرفته شود.

وی با اشاره به موفقیت روز افزون تکنیک فست فشن (مد سریع) در صنعت پوشاک، تصریح کرد: از آن رو که در فست فشن به نیاز مشتری بر حسب درآمد، کمبود وقت و تنوع توجه می‌شود، اکنون نیاز است که ما نیز در صنعت دکوراسیون و مبلمان این مقوله مهم را مورد توجه قرار دهیم.

رحمانی که دانش آموخته دکترا و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته مکانیک است، پیروی از تجربه روز دنیا را برای ارتقای فعالیت کسب و کار ضروری دانست و تاکید کرد: با استفاده از چوب ارزان، پارچه مناسب و طراحی مدرن، می توان محصولاتی را تولید و عرضه کرد که از سوی مشتریان مورد استقبال واقع شوند.

به گفته وی، هم اکنون برخی از کارگاه‌های تولیدی دکوراسیون و مبلمان کشور به سوی تولیدات فست فشن حرکت کرده‌اند؛ اما نیاز بازار در این حوزه بسیار و ظرفیت خالی اقتصاد در این حوزه بسیار کم است، ولی با این وجود  می‌توان با طراحی مناسب، در این شرایط اقتصادی هم به درآمد خوبی دست پیدا کرد.

گفتنی است؛ محصولات مهندس رحمانی هم اکنون علاوه بر توزیع در شهرستان‌های ایران، همچنان به کشور ترکیه صادر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *