پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

آغاز ثبت نام در نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم، لباس و منسوجات در کیش

دکتر حسین نورالدین حاج حسینی، مدیرعامل شرکت بین المللی مهدکارآفرینان پگاه پایا (مکاپ) از آغاز ثبت نام جهت دریافت غرفه در نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم، لباس و منسوجات که پایان شهریور ماه در جزیره کیش برپا می‌شود، خبر داد. وی در گفت‌وگوی اختصاصی به تشریح برنامه و دستاوردهای این نمایشگاه پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، نخستین نمایشگاه بین‌المللی منتخبان و برندهای مطرح صنعت چرم، لباس و منسوجات طی ۲۶ تا ۳۰ شهریور در جزیره کیش برگزار می‌شود.

دکتر حاج حسینی، مدیرعامل شرکت بین المللی مهدکارآفرینان پگاه پایا (مکاپ) و مجری برپا کننده نمایشگاه بین‌المللی صنعت چرم، لباس و منسوجات در کیش، طی گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری صنعت مد، به تشریح بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این نمایشگاه پرداخت.

وی با یادآوری از اینکه برپایی نمایشگاه در کیش به پیشنهاد مدیریت جدید مناطق آزاد صنعتی کیش صورت پذیرفته است، اظهار کرد: مدیریت جدید در کیش، با توجه به شناختی که از شرکت مهدکارآفرینان داشتند، از ما خواستند که چند ایونت در کیش برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت بین المللی مهدکارآفرینان پگاه پایا (مکاپ) با بیان اینکه پس از بررسی‌های انجام شده، بازه زمانی ۲۶ تا ۳۰ شهریور جهت برپایی این نمایشگاه در جزیره کیش نظر گرفته شد، تاکید کرد: کیش یکی از مراکز مهم گردشگری است که بسیاری از خانواده‌ها در نیمه دوم شهریور ماه به آنجا سفر می‌کنند و خریدهای خود را نیز قبل از مدارس انجام می‌دهند.

حاج حسینی تصریح کرد: نگاه سازمان مناطق آزاد کیش این است که این نمایشگاه فقط برای برندها و فعالان مد ایرانی نباشد، به همین منظور تلاش شد تا از سایر کشورها نیز به جهت حضور در نمایشگاه دعوت به عمل آید.

وی مساحت عمومی نمایشگاه را بالای ۱۲ هزار متر مربع ارزیابی کرد و اظهار داشت: سه پلان برای برپایی نمایشگاه در نظر گرفته شده است. در نخستین پلان، فضای ۵ تا ۶ هزار متر مربع اختصاص داده شده که حدود ۱۴۰ غرفه در آن حضور  خواهند یافت.

مجری نخستین نمایشگاه بین‌المللی منتخبان و برندهای مطرح صنعت چرم، لباس و منسوجات در کیش عنوان کرد: پیش بینی ما این است، با توجه به اینکه زمان برگزاری نمایشگاه بعد از ماه محرم و صفر و در اول ماه ربیع‌الاول است، بسیاری از مردم در آن حضور خواهند داشت و استقبال خوبی از نمایشگاه صورت پذیرد.

به گفته وی، علاوه بر تسهیلات برای بازدیدکنندگان، همچنین برای برندها و غرفه دارانی که محصولات خود را به کیش حمل می‌نمایند، تسهیلات فوق‌العاده از سوی مسئولان مناطق آزاد کیش و گمرک در نظر گرفته شده است.

حاج حسینی از برگزاری نشست‌های ویژه فعالان اقتصادی با مسئولان منطقه آزاد کیش طی برگزاری نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: اکنون از فعالان اقتصاد کشورهای عراق و ترکیه جهت حضور در نمایشگاه دعوت به عمل آورده‌ایم و با سازمان اکو که ۱۲ کشور عضو آن هستند، مذاکراتی را انجام داده‌ایم تا فرصت حضور آنان نیز در این نمایشگاه، فراهم شود.

گفتنی است؛ علاقمندان جهت ثبت نام در این نمایشگاه می‌توانند با شماره تلفن‌های۸ – ۰۹۱۹۳۵۱۳۴۴۷ تماس حاصل فرمایند و از شرایط ثبت نام در نمایشگاه اطلاعات لازم را کسب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *