پایگاه خبری صنعت مد

رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانه رسمــی و تخصصــی صــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

پایگاه خبری صنعت مد

آخرین فرصت ثبت‌نام جهت حضور در نمایشگاه تخصصی نساجی و پوشاک شهر آفتاب

نمایشگاه تخصصی نساجی و پوشاک شهر آفتاب از ۱۸ تا ۲۱ شهریور در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند تا سه‌شنبه ۷ شهریور با حضور در مرکز پژوهش اتحادیه پوشاک تهران نسبت ثبت نام خود جهت دریافت غرفه اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، نخستین بار؛ اولین نمایشگاه بین المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک طراحی، مد، لباس، چرم و صنایع در مهر ماه سال ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب افتتاح شد و با استقبال چشمگیر علاقمندان، آغاز به کار کرد.

ابوالقاسم شیرازی، بازرس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران و رئیس سابق این اتحادیه، برپایی رویداد تهران مدکس در شهر آفتاب را یکی از مهمترین برنامه‌های راهبردی حوزه صنعت و طراحی پوشاک در سال‌های اخیر دانست و این نمایشگاه را‌ دستاوردی برای دولت سیزدهم اعلام کرده بود.

وی در نشست خبری این نمایشگاه، با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری و تاکیدات منویات ایشان مبنی بر “سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” تلاش اتحادیه را در جهت هرچه باشکوه تر برگزار کردن این رویداد صنفی و صنعتی مهم برشمرد.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه صنف و صنعت پوشاک کشورمان به نمایش گذاشته شد و عموم مردم از سراسر کشور، به ویژه تولیدکنندگان و فروشندگان صنف و صنعت کشور از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

اکنون، دومین نمایشگاه بزرگ تخصصی نساجی و پوشاک شهر آفتاب از ۱۸ تا ۲۱ شهریور در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در آستانه برگزاری است.

مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مقرر شده است تا زمینه حضور حداکثری طراحان، تولیدکنندگان و فروشندگان کشور در این نمایشگاه فراهم شود.

بر اساس فراخوان اعلام شده، علاقمندان می‌توانند تا سه‌شنبه ۷ شهریور با حضور در مرکز پژوهش اتحادیه پوشاک تهران واقع در تهران، بلوار کشاورز، فلسطین جنوبی، خیابان حجت دوست، پلاک ۲۲، مرکز پژوهش اتحادیه پوشاک تهران حضور پیدا کرده و نسبت ثبت نام خود جهت دریافت غرفه اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *