پایگاه خبری و اطلاع رسانی صنعت مد

پایگاه خبری و اطلاع رسانی صنعت مد

بنیان‌گذار برند تونی مد: افت ۱۴ درصدی صنعت مد و پوشاک در فرانسه

بنیان‌گذار برند تونی مد در کشور فرانسه، از افت ۱۴ درصدی صنعت مد و پوشاک در این کشور خبر داد و تاکید کرد که مشکلات اقتصادی، باعث کوچک‌تر شدن سبد خرید مردم و میزان خرید و فروش کیف و کفش و لباس شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد، فرشاد امیرخانی، بنیان‌گذار برند تونی مد در کشور فرانسه در گفت‌وگو با سردبیر پایگاه خبری صنعت مد، به تشریح وضعیت صنعت مد و پوشاک در اروپا، به ویژه کشور فرانسه پرداخت.

 

وی با بیان اینکه هم‌اکنون کشور فرانسه به دلیل تغییراتی که طی یکسال گذشته در پارلمان این کشور رخ داده، با بحران اقتصادی رو به رو است، تصریح کرد: در حالی کشور فرانسه در سال ۲۰۲۵ با تورم منفی حدود ۶.۱ رو به رو هست که همزمان در کشور اسپانیا، شاهد کاهش مثبت یک دهم در رشد اقتصادی آن هستیم.

 

مدیر برند تونی مد گفت: همچنین فرانسه با افت ۱۴ درصدی صنعت مد و پوشاک مواجه هست و به دلیل همین مشکلات اقتصادی، شاهد کوچک‌تر شدن سبد خرید مردم و میزان خرید و فروش کیف و کفش و لباس هستیم.

 

امیرخانی خاطرنشان کرد: به همین میزان که از میزان خرید و فروش پوشاک در این کشور کاسته می‌شود، به همین میزان مردم به خرید مایحتاج ضروری زندگی خود از جمله غذا و دارو روی آورده‌اند.

 

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی که هم‌اکنون اغلب مردم با آن مواجه هستند، بر ضرورت تعامل بیشتر با اصحاب رسانه‌های تخصصی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای رونق بخشی به کسب و کار تاکید کرد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *