رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانـه رسمــی صــنعت مـــد در ایـــران

رئیس اتحادیه صنف سراجان تهران: مردم به ویژه اعضای صنفی پای صندوق رای بیایند و رای خود را به حمیدرضا یوسفی‌فر بدهند

رئیس اتحادیه صنف سراجان تهران خواستار رای مردم به ویژه اعضای صنف به حمید رضا یوسفی‌فر، کارآفرین نمونه صنفی کشور شد و تاکید کرد:  ما لازم است در مجلس نمایندگانی داشته باشیم تا غم و غصه صنف را درک کنند.

سید محمود موسوی، رئیس اتحادیه صنف سراجان تهران در گفت‌وگو با پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، اظهار کرد: بنده بیش از ۲۵ سال است که مهندس حمیدرضا یوسفی‌فر را می‌شناسم و از تولیدکنندگان خوب صنفی هستند.

موسوی عنوان کرد: مهندس یوسفی‌فر همواره کار و زندگی‌شان را در کنار همکاری با اتحادیه، به طور شبانه روز در خدمت به صنف و مردم گذاشته‌اند و حتی در نیمه شب هم که با ایشان تماس گرفته می‌شود، پاسخگو هستند و از کمک به اتحادیه و اعضای صنفی هیچگاه کوتاهی نکرده‌اند.

رئیس اتحادیه صنف سراجان تهران تصریح کرد: من از مردم به ویژه اعضای صنفی خواهش می‌کنم که پای صندوق رای بیایند و رای خود را به ایشان (حمیدرضا یوسفی‌فر) بدهند تا حداقل ما دو تا سه کرسی در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما لازم است در مجلس نمایندگانی داشته باشیم تا غم و غصه صنف را درک کنند.

موسوی تاکید کرد: ما تمام قد در خدمت مهندس حمیدرضا یوسفی‌فر هستیم و اعضای صنفی‌مان را نیز تشویق می‌کنیم که پای صندوق رای بیایند و به ایشان رای بدهند تا شاهد اتفاقات خوب در آینده برای صنف و صنعت باشیم.

گفتنی است؛ مهندس حمیدرضا یوسفی‌فر، کارآفرین و دبیر کارگروه مد و لباس اتحادیه پوشاک تهران است که بیش از ۴۰ سال در صنف و صنعت مد و پوشاک و کیف و کفش و چرم و …  به فعالیت مشغول بوده است.

وی همواره از حامیان مشفق اهالی صنف و صنعت مد بوده و امسال حسب تکلیفی که احساس نموده، با هدف حمایت از مردم و اعضای صنفی، با کد انتخاباتی ۹۱۴۵ برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *