رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانـه رسمــی صــنعت مـــد در ایـــران

نخستین بانوی وزیر راه و شهرسازی ایران/ نوید ترنم هنر و زیبایی در معماری شهر و روستا

نخستین بانوی وزیر راه و شهرسازی ایران/ نوید ترنم هنر و زیبایی در معماری شهر و روستا

فرزانه صادق مالواجراد، دارای دکترای تخصصی شهرسازی است که بیش از ۲۳ سال در بدنه وزارت راه و شهرسازی فعالیت داشته و از نزدیک با قوت، ضعف و فرصت‌ و تهدیدهای این ابر وزارتخانه آشنا است. وی به عنوان وزیر راه و شهرسازی می‌تواند نویدبخش هنر و زیبایی در شهرسازی و معماری شهر و روستای کشورمان باشد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد در ایران)، دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب، پیش از ظهر روز یکشنبه مورخ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳، در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی، در نامه‌ای اسامی ۱۹ وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم را برای اخذ رای اعتماد نمایندگان به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

در میان این فهرست، آنچه بیش از همه به شعارهای انتخاباتی رئیس جمهوری نزدیک بود و با آن همخوانی داشت، معرفی یک خانم  متخصص و مومن و انقلابی به عنوان وزیر راه و شهرسازی است که این موضوع از منظر تازگی در تاریخ ایران، بی‌نظیر و بی‌همتا است.

دکتر فرزانه صادق مالواجرد، فرزند شهید و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معماری و دکترای تخصصی شهرسازی است که از سال ۱۳۸۰ سابقه فعالیت در بدنه وزارت راه و شهرسازی را دارد.

وی معمار و شهرساز، استاد دانشگاه و سیاستمدار و متولد ۱۳۵۵ در تهران است.

دکتر صادق مالواجرد، تاکنون در وزارت راه‌وشهرسازی دارای سمت‌هایی از جمله معاون دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران شهری، معاون مسکن و شهرسازی اداره کل مسکن استان همدان، مدیر کل دفتر معماری و طراحی شهری و بافت‌های واجد ارزش، مدیر کل شهرسازی و طرح های شهری تهران و همچنین معاون شهرسازی و معماری ایران و دبیر شورایعالی شهرسازی و معماری ایران بوده و کاملا با فرایند تصمیم‌‌سازی، تصمیم‌گیری و اجرا در مجموعه وزارت راه و شهرسازی آشنا است.

نگاه توسعه‌گرا مبتنی بر دانش، مشورت و تخصص بر محور عدالت، از جمله ویژگی‌های بارز این بانوی فرهیخته ایرانی است.

اکنون با رای اعتماد نمایندگان مجلس به دکتر صادق مالواجرد به عنوان وزیر راه و شهرسازی، در انتظار تحولات در عرصه معماری و شهرسازی در شهر و روستای ایران خواهیم بود.

اا

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *