رســــــــانه رسمـــــی و تخصصـــــی صـــنــعـت مـــــد در ایــــــــران

دارای پــــــــروانه انتشــــــــار از وزارت فرهنــــــــگ و ارشاد اســــــــلامی

رســانـه رسمــی صــنعت مـــد در ایـــران

کاندیداتوری دکتر اکرم قاضی؛ حضور بانوی شایسته در انتخابات اتحادیه پوشاک تهران

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، بانو دکتر اکرم قاضی، عضو هیات مدیره فعلی اتحادیه پوشاک تهران با اعلام کاندیداتوری خود، در انتخابات هیات مدیره اتحادیه پوشاک تهران در روز یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ با سایر کاندیداها به رقابت خواهد پرداخت.
دکتر قاضی، مدیری توانمند و دلسوز اعضای صنف بزرگ پوشاک است، به طوری که اکثریت صنف و صنعت پوشاک که تاکنون به اتحادیه پوشاک مراجعه داشته‌اند، از پشتیبانی و حمایت این بانوی فرهیخته برخوردار بوده و از تلاش ایشان که در راستای رفع موانع تولید و حمایت از اعضای صنف صورت پذیرفته است، قدردان بوده‌اند.

وی دارای دکترای حرفه‌ای مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی از دانشگاه علامه طباطبایی است و لیسانس مترجمی زبان انگلیسی و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی را از دانشگاه‌های معتبر کشوری دریافت کرده است.

این عضو فعال هیات مدیره اتحادیه پوشاک تهران، همچنین کارشناس ارتباطات عمومی و امور نظارت در اتحادیه با ۲۵ سال سابقه درخشان است.
عضویت در کمیسیون فرهنگی آموزشی و تدریس کلاس‌های مشتری مداری از جمله سوابق درخشان این بانوی شایسته اتحادیه پوشاک تهران است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *