مدیر برند لو مِن: در شرایط سخت، فرصتها بیشتر میشوند!


مدیر برند لو مِن (lumen) با بیان اینکه طی جنگ ۱۲ روزه، این برند چراغ تولید خود را همچنان روشن نگه داشت و از تعطیلی خودداری کرد، گفت: من بر این باور هستم که در شرایط سخت، فرصتها بیشتر میشوند.
مهدی زاهدی، بنیانگذار و مدیر برند لو مِن (lumen) در گفتوگو با پایگاه خبری صنعت مد، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: معتقد هستم که در شرایط سخت، از جمله بحرانها، واحدهای تولیدی نباید فعالیت خود را متوقف کنند؛ چون چنانچه واحدی، تولید خود را متوقف کند، روشن کردن آن بسیار سخت خواهد شد و هزینه راهاندازی مجدد آن به مراتب بالاتر خواهد رفت.
مدیر برند پوشاک زنانه لو مِن، توجه به اخبار منفی را مانعی بزرگ در مسیر موفقیت دانست و تصریح کرد: بعد از ۵ روز از شروع جنگ، بازخورد خیلی خوبی از این مسئله دریافت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که حتی در چنین شرایطی نیز باید با انرژی و قدرت بیشتر به کارمان بپردازیم و متعهدتر از گذشته نیز باشیم.
وی گفت: برخی از تولیدکنندگان، وقتی شرایط سخت میشود، ناامید میشوند و تدریجا خود را کنار میکشند؛ این در حالی است که در اثر همین ناامیدی، آنها با کنار کشیدن خود، فرصت را برای دیگران فراهم میسازند.
گفتنی است؛ فروشگاه برند لومن در تهران، چهارراه امیراکرم، پاساژ علی واقع شده است و همه روزه میزبان بازدیدکنندگان و مشتریان پوشاک از سراسر کشور است