ضرورت بهرهمندی مدیران اتحادیه پوشاک از رسانه جهت افزایش سطح کیفی صنف و صنعت مد و پوشاک
بهرام شهریاری، نائب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، با تاکید بر اهمیت نقش رسانه برای تمامی سطوح جامعه، خاطرنشان کرد: افراد اگر به این مساله واقف باشند، خیلی میتوانند به اطلاعرسانی کمک کنند تا سطح کیفی این صنف و صنعت بالاتر برود.
نائب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، در جریان حضور در محل برگزاری انتخابات اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران، در گفتوگو با پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، اظهار کرد: برای ما، اعضای هیات مدیره مهم هستند، چون افرادی هستند که تصمیم گیرنده در سطح دولتی و خصوصی هستند و ما باید در این انتخابات شرکت کنیم تا افرادی را که لایق این منصب هستند، بتوانیم به این کرسی برسانیم.
وی در پاسخ به این سوال که «چه انتظاری از هیات مدیره جدید اتحادیه صنف پوشاک تهران دارید؟»، عنوان کرد: با توجه به تحولات زیادی که چه به لحاظ انفورماتیک و چه به لحاظ تکنیکهای فردی مطرح است، امروزه خیلی مهم است، افرادی که به عنوان هیات مدیره جدید انتخاب میشوند، به این امور واقف باشند و یکسری تغییرات در امور اتحادیه به لحاظ قوانین ایجاد کنند.
نائب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران تاکید کرد: طبیعتا هیات مدیره نمیتواند قوانین صنفی را عوض کند؛ اما میتوان کمک دهنده مجلس و مقامات دولتی باشد تا آنها بتوانند، تصمیمات درستی را در آینده برای پوشاک بگیرند.