مدیر فروشگاه ققنوس با اشاره به خواص استفاده از نقره و سنگ‌های قیمتی در جذب انرژی‌های مثبت طی قرون متمادی تاریخی تاکید کرد: علاوه بر خواص انرژی، همچنین نقره و سنگ‌های قیمتی به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن همیشه طرفداران خود را داشته است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت مد (معرف منتخبین و معتمدین فعال مد ایران)، مهران خسروی، مدیر فروشگاه ققنوس با بیان اینکه نقره و سنگ‌های قیمتی علاوه بر کاربرد زینتی‌شان، دارای خواصی همچون جاذب انرژی مثبت، دفع کننده انرژی منفی و … هستند، تصریح کرد: نقره و سنگ‌های قیمتی ارزش‌های فراوانی دارند که تاکنون به درستی به آن پرداخته نشده است.
وی که جواهر شناس و کارشناس خبره طلا، نقره و سنگ‌های قیمتی است و بیش از ۳۰ سال در بازار تهران و راسته جواهرفروشان خیابان کریمخان فعالیت دارد، تاکید کرد: سنگ‌های قیمتی دارای ارزش‌های معنوی و روحانی هستند و همچنین نقره نیز، جزو زیور آلات محبوب همه اعصار، حتی قبل از طلا، طی قرون متمادی تاریخی بوده است.
خسروی خاطرنشان کرد: فروشگاه ققنوس این آمادگی را دارد تا علاوه بر فروش، همچنین خریدار نقره و سنگ‌های قیمتی مشتریان خود باشد.
گفتنی است؛ علاقمندان می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۷۲۴ آقای مهران خسروی، مدیر فروشگاه ققنوس جهت مشاوره یا هر گونه تقاضا در تماس باشند.